Januar postaje sve popularniji mjesec zbog Veganuaryja: Znate li o čemu se radi?
The Economist je objavio grafikon na kojem je prikazan porast Google pretraživanja "Veganskog januara" (Veganuary) po državama, gdje su zainteresovani mjesecima usvajali vegansku dijetu.
Veganuary UK je dobrotvorna organizacija koja stoji iza godišnje kampanje i prema njenim istraživanjima 350.000 članova je ove godine prijavljeno, što je za 250.000 ljudi više u poređenju sa 2019. godinom.
Kada je riječ o veganstvu, taj entuzijazam nije ograničen samo na Veliku Britaniju. Prema rezultatima sa Google pretraživanja, zanimanje za veganstvo u posljednjih nekoliko godina poraslo je u većem dijelu bogatog svijeta. Na grafikonu je prikazano da se od 2015. godine pretraživanje o veganstvu udvostručilo u SAD-u, a utrostručilo u Australiji, Francuskoj i Španiji.
U Švedskoj, domovini 17-godišnje klimatske aktivistkinje Grete Thurnberg, istraživanja o veganstvu su se udvostručila. Evidentno je da se mijenjaju i prehrambene navike. Britanska organizacija za provođenje anketa i istraživanja Ipsos MORI, navela je kako pokazatelji ukazuju na to da je broj vegana u Velikoj Britaniji veći za četiri puta između 2014. i 2018. godine, sa 150.000 na 600.000 osoba, nešto više od jedan posto odrasle populacije.
U SAD-u otprilike dva posto odaslih sebe smatra veganima, prema istraživanjima YouGov organizacije. Još pet posto ih je identifikovano kao vegetarijanci, a tri posto kao pesketarijanci (ljudi koji ne jedu meso, ali jedu ribu).The Economist ovo istraživanje o veganskoj dijeti naziva kontroverznim s obzirom na to da se većina ljudi opredjeljuju za veganstvo tokom samo jednog mjeseca.