Facebook je u posljednje vrijeme pretrpan zvaničnim stranicama meksičkih narko kartela koje oni koriste kako bi prikazali ogromne količine narkotika i oružja, kao i bizarne vlastite fotografije te na taj način promovirali svoj životni stil. Na ovaj problem prvi je ukazao magazin Vice, a stranice su javne i svima dostupne.
Ukoliko ih Facebook i ukloni, vrlo brzo se pojavljuju nove stranice sa istim sadržajem. Karteli su isprva počeli koristiti društvene mreže kako bi promovirali pozitivnu sliku o sebi, ali se to kasnije pretvorilo u reklamiranje njihovih aktivnosti. Doslovno su se pretvorili u medijsku kompaniju, tvrde analitičari i dodaju kako ove stranice imaju sve brojniju publiku, što samo ide u korist kartelima u pronalaženju novih članova.
Javnost pridobijaju prikazujući i svoje pozitivne strane, kako bi pokazali da nisu toliko loši kao što vlasti tvrde. Tako je Zaljevski kartel objavio snimak pomoći lokalnom stanovništvu u hrani i vodi, nakon što je uragan Ingrid poharao oblast. Snimak je imao više od pola miliona pregleda.
Također, La Tuta, vođa kartela Vitezovi templari, imao je gotovo milion pregleda na YouTubeu, dok meksički predsjednik Enrique Peña Nieto ima manje od 16 hiljada pregleda.
Otkriveno je i kako karteli često koriste agencijske fotografije oružja, ljudi sa skijaškim maskama i specijalnih vojnih snaga, kako bi sve prikazali dramatičnijim i utjerali strah u kosti protivnika.
Analitičari navode da, uprkos angažovanju čitave vojske analitičara i inžinjera (plaćenih ili prisiljenih), izlazak kartela na društvene medije će najvjerovatnije dovesti do njihovog kraha.