Sedam okusa
17

Kampanja "Juicy brine" predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom i održivom pakiranju

Juicy
Juicy
Juicy stručnjaci već 25 godina brinu o kvaliteti sokova proizvedenih od najboljeg voća, a ususret rođendanu predstavljena je nova kampanja "Juicy brine" koja donosi omiljeni Juicy sok u modernom redizajnu i održivom pakiranju.

U sklopu nove kampanje "Juicy brine" predstavljeno je pakiranje napravljeno od 65% biljnih materijala i novi neodvojivi čep, potvrđujući predanost Juicyja očuvanju okoliša i zadovoljavanju potreba svojih potrošača.

Redizajn pakiranja naglašava atraktivan izgled i pruža sve potrebne informacije, istovremeno pokazujući posvećenost brizi o okolišu i korisnicima.

Široka paleta okusa za svačiji ukus

Juicy brine da je samo najbolje voće dio Juicy sokova, kao i da svi članovi porodice mogu uživati u svojem omiljenom okusu te se istovremeno osjećati dobro jer su odabrali balansiran proizvod koji je ujedno odgovoran prema prirodi.

Juicy
Juicy

Ljubitelji Juicy sokova mogu uživati u širokoj paleti proizvoda jer je Juicy 100% dostupan u sedam različitih okusa, gdje svako može pronaći onaj najsočniji odabir za sebe.

Juicy 100% od 500ml: Uživajte u omiljenom soku gdje god da ste

Novost je da sada možete uživati u omiljenom Juicy 100% soku u novom, praktičnom pakiranju od 0,5 litre koji dolazi u tri prepoznatljiva okusa: ananas, jabuka i gusti sok.

Manje pakiranje omogućuje jednostavnu konzumaciju soka, posebno namijenjen dinamičnim situacijama kada smo u pokretu ili na putovanju, pružajući svježinu i zdravu alternativu.

Juicy brine kampanja - priča o pažnji i predanosti

Nova TV reklama, srž kampanje "Juicy brine" koju možete pogledati iznad, prikazuje emotivnu priču o Juicy sokovima u svakodnevnim situacijama, ističući posvećenost brenda prema potrošačima i okolišu.

Juicy
Juicy

Njihova slavna i nezaboravna rečenica "A nije bilo jabuke?" je revitalizirana i u novom spotu "Juicy brine", te je podsjetnik da kada su u pitanju posebne želje, Juicy uvijek ima rješenje.

25 godina inovacija i posvećenosti

Juicy slavi svoj 25. rođendan inovacijom i osvježenjem pakiranja, potvrđujući svoju posvećenost vrhunskoj kvaliteti i odgovornosti. Nova komunikacijska platforma "Juicy brine" postaje simbol brige, inovativnosti i izvrsnog okusa koji Juicy donosi svojim potrošačima svakodnevno.