Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Prestanite kupovati robetinu.Ko god prodaje robu je jednako odgovoran.
Samo iz BiH mogu doci ovakve prefinjene stvaralcke ideje i djela. Bravo!!!!!!!
Hahaha ti se vidi nisi maknuo iz svojeg seoca
Projekat je realizovan uz podršku Razvojnog programa Ujedinjenih nacija (UNDP) u Bosni i Hercegovini. Lagano 15.000KM, setnja, sakupljanje plastike, casting 0KM, inhouse projekat. Ovakvi projekti su ašćare za uzeti pare u trku. Svaka čast autorima! Ah da, ovo će sigurno osvjestiti svakog bosanca. Product placement u centru grada, a svaka mala deponija je izvan centra gdje se ne vrsi ciscenje. Trebali su ovo po izletištima postaviti, a ne u Titovoj... Toliko
Svaka čast na kreativnosti! Baš da se svi zamislimo ne samo kad koristimo kesice i bacamo smeće, nego i kad ga vidimo i možemo počistiti. Svi možemo barem malo učiniti da nam svima bude puno bolje. Veliko bravo za cijelu ekipu!
Dobro, odlicna fotografija, vrlo bitna tema, sve je vrlo kreativno odradjeno. I? Sta konkretno je poduzeto osim samopromocije ? Zasto niste uz ovaj shooting i svu medijsku kampanju oko obicne slike usmjerili na nesto konkretno, neku akciju ciscenja , skupljanja plastike itd? Nesto od cega zaista mozemo kao drustvo imati koristi?
Ti nisi do kraja pročitao post. Na stranici ima nekoliko linkova koji pozivaju na konkretne akcije, a evo pokrenulo je i diskusiju. Mene je prvu malo trznulo da razmislim i iskreno iznenadile su me neke činjenice koje sam pročitala u tekstu a koje nisam znala.
Procitao sam post i bas zato i jesam komentarisao. Podijelili su nam par opstepoznatih savjeta, opet ponavljam nista konkretno. Naravno da sve ove stvari trebamo primjenjivati u svakodnevnici, ali npr mogla se donirati stara odjeca za reciklazu, pokrenuti neka konkretna akcija za reciklazu boca, plastike itd, akcija ciscenja naselja, napraviti divan event i za roditelje i djecu. Ovako je najveci akcenat na fotografu i njenim slikama.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Bravo profesorice! Ovako se rade kampanje! Čast mi je bila učiti od Aide o fotografiji. Ovo izgleda kao da je za National Geographic rađeno!
E i ti ga pretjera… Kompoziciono nedorečeno, (slabi) kontrasti nedovoljno ističu fokus ideje itd. Prelistaj bar jedan NG broj pa zamisli fotografije dotične u njemu - ne ide da ga je*eš…
Jutros gledam ovu kampanju i kontam kako je genijalna! Pravo kreativno prikazan problem smeća. Ugušit ćemo se ako nastavimo ovako.