Kineski restorani nude sve više lažnog biljnog mesa otkako su otvorili svoja vrata
Američka kompanija Beyond Meat je ove sedmice počela prodavati svoju biljnu hranu u hiljadama kafića Starbucks širom Kine, javlja BBC. Iz Beyond Meat su izvijestili kako su uočili porast potražnje za biljnim mesom u Kini, zbog čega su povećali njihovu ponudu u 3.300 Starbucks kafića u ovoj zemlji.
"Aziju vidimo kao ključnu regiju za strateški dugoročni rast i naš cilje je lokalizirati proizvodnju u Aziji do kraja 2020. godine", rekao je glasnogovornik kompanije Beyond Meat.
Proizvodi ove kompanije trenutno se distribuiraju u nekoliko zemalja širom Azije, uključujući Singapur, Južnu Koreju, Tajland, Vijetnam i Filipine.
Lanac brze hrane KFC saopćio je da će od iduće sedmice također služiti lažne pileće medaljone u Šangaju i gradovima Guangzhou i Shenzhen na jugu Kine.
Međutim, lokali Starbucksa, KFC-a i Beyond Meata suočavaju se s brojnim izazovima kako bi uvjerili kineske potrošače da jedu lažno meso na biljnoj bazi.
"Interes za zdravijim, nemasnim proteinima nije toliko velik u Kini kao u SAD-u, jer Kinezi već jedu više povrća u svojoj svakodnevne prehrani, nego što to čine Amerikanci i Evropljani. Relativno je rijetko da Kinezi kažu da su vegetarijanci", kazao je Shaun Rein iz grupe za istraživanje tržišta Kine.
Ipak, dok se Kina oporavlja od epidemije koronavirusa, sve je više ljudi koji se okreću zdravijem načinu života, što uključuje više biljne prehrane, a manje mesa.
Pored Kine, i u drugim zemljama se mogu nagovijestiti promjene u lancu prehrane. Kompanije brze hrane u Velikoj Britaniji, od Greggsa, McDonaldsa, Burger Kinga do KFC-a, lansirale su ili najavile više veganskih jela na jelovnicima.