Tvrde stručnjaci
5

Angažirani uposlenici povećavaju produktivnost i ukupni rezultat kompanije

E. Lj.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Izazov nedostatka stručne radne snage popularna je tema ovih dana, međutim angažiranost uposlenika jednako je, ako ne i više bitna poslodavcima za uspjeh kompanije.

Angažiranost zaposlenika nije direktno vezana za finansijski benefit, već predstavlja nivo zadovoljstva organizacijskom kulturom, radnim okruženjem i vrijednostima koje kompanija iskazuje svojim poslovanjem. Angažirani zaposlenici razmišljaju, osjećaju i djeluju u skladu s ciljevima kompanije, pristupaju poslu odgovorno, rijetko napuštaju kompaniju, grade pozitivan stav o brendu i u konačnici pozitivno utiču na ukupan rezultat kompanije.

Uposlenici dnevno na poslu provedu i više od osam sati, zbog čega ne čudi činjenica da svoj radni prostor smatraju drugom kućom. Prozračnost prostora, svjetlost, slobodne aktivnosti, kao i prostor za druženje koji uposlenici imaju na raspolaganju na radnom mjestu veoma su bitni za njihov veći angažman i razvoj kreativnosti.

Prema Gallup istraživanju, kompanije u Americi gube milione dolara zbog neproduktivnosti koja je rezultat niskog stepena angažiranosti uposlenika. Zbog toga vam donosimo nekoliko savjeta koje stručnjaci izdvajaju kao ključne u postizanju visokog stepena angažiranosti kod uposlenika.

Ne preskačite obuku

Ukoliko zaposlenik nema tačne odgovornosti veća je vjerovatnoća da će biti zbunjeni i frustrirani. Zaposleni koji mogu savladati svoje radne zadatke više su ponosni na ono što rade. Obuka i upoznavanje novih uposlenika sa kompanijom neki su od najvažnijih koraka koje možete preduzeti kako biste osigurali da su zaposleni angažovani na poslu. Prilika je to da stupe u kontakt s vama i postavljati pitanja, ponude ideje i brige. Za većinu zaposlenih obuka je ujedno i vrijeme kada se povezuju sa kolegama i razvijaju vezu s kompanijom. Studije su pokazale da što više prijatelja zaposlenik ima na poslu, to je angažovaniji.

Postavite dugoročne ciljeve

Da biste vodili uspješan posao, potreban vam je poslovni plan s popisom ciljeva koje želite postići. Da biste zaposlili zaposlenike, morate ih uključiti u postizanje poslovnih ciljeva. Dostizanje ciljeva je nešto što potiče angažman zaposlenika. Zaposleni žele znati kako njihov rad utiče na vaše poslovanje u cjelini. Možete postaviti opće ciljeve kompanije kao i ciljeve unutar svakog odjela. Na taj način, svaki zaposleni znat će kako njihov rad utiče na odeljenje i opći uspjeh vašeg poslovanja.

Izađite iz kancelarije i uvedite wellness program za uposlenike

Provedite vrijeme sa svojim zaposlenicima van kancelarije i upoznajte se bolje. Druženje i takmičenje na svježem zraku odličan je način za poticanje pozitivnih emocija i smanjenje nivoa stresa. Ovo je istovremeno odlična prilika da bolje upoznate vaše kolege te kroz zabavu i igru podignete nivo povjerenja i privrženosti kompaniji. Razvoj zdravih životnih navika i stvaranje kvalitetnog wellness programa na radnom mjestu još neki su od pozitivnih faktora pri zapošljavanju i zadržavanju talenata.

Fokusirajte se na razvoj zaposlenih

Postoji mnogo razloga zbog koji ljudi traže posao i prihvate radno mjesto, poput plate i pogodnosti. Ali, mnogi radnici također žele priliku za rast karijere. Jedno istraživanje koje je proveo Gallup pokazalo je da 87 posto milenijala (i 69 posto nemilenijala) svoj lični razvoj smatra važnim faktorom na radnom mjestu. Angažirani zaposlenici stalno koriste svoj um i poboljšavaju svoje vještine.Možete se fokusirati na razvoj zaposlenika na nekoliko različitih načina. Na položaj zaposlenika možete dodati nove dužnosti kako biste spriječili monotoniju i omogućili rast ili ponudili program rotacije posla tako da zaposlenici često obavljaju različite zadatke. Drugi način na koji možete naglasiti razvoj zaposlenika je nudeći dodatno obrazovanje. Ovo je sjajna prilika koja omogućava zaposlenicima da se dalje usavršavaju.