Efikasne, moderne i tehnološki naoružane banke u kojima neće postojati dugi redovi, a koji će biti zamijenjeni luksuznim prostorijama koje podsjećaju na lounge kafiće.
Pored usluga koje će da vrše mašine i računari, ljudi će biti u samom fokusu i klijenti će biti osobe čiji će komfor biti prioritet broj jedan, piše CNN.
"Podružnice banaka morat će biti dizajnirane kako bi udovoljile klijenteli", rekao je Martin Shires, jedan od inovatora iz kompanije NCR koja se bavi tranzicijom poslovnih prostorija kao što su banke.
Internet bankarstvo uzelo je maha pa banke pronalaze sve više načina kako bi klijente zadržale u svojim prostorijama, a samim tim raste potražnja banaka za inovacijama.
"Banke moraju da pokažu gostoprimstvo klijentima onog momenta kada uđu u zgradu", rekao je Shires.
Katarska banka Barwa pokazuje imidž koji bi trebale da prate sve banke svijeta ukoliko žele da se uključe u novo shvatanje pružanja usluga bez šaltera i gužvi.