Vođeni principima mnogo većim od klasičnog konzumerizma kojeg praktikuje većina kompanija i čije su poruke „kupi za što jeftinije, kupi i mijenjaj često“ – aka "fast fashion", OREA Bazaar želi da promoviše drugačije vrijednosti.
Ručni rad, vrijeme uloženo u izradu takvog proizvoda, posvećenost i ljubav su nešto što svaki proizvod na OREI čine drugačijim i, samim tim, posebnim.
Kako tvrde, tradicija i kultura su nešto čemu se sve češće vraćamo, i svakako treba da ih njegujemo, a kupovinom na OREI podržavaju se upravo te vrijednosti.
Kao mali tim sa ograničenim resursima, OREA je uvijek u potrazi za originalnim idejama i načinima da kampanje, koje bi se mogle asocirati s konzumerizmom, učine drugačijim.
Tako, njihov cilj je da i Dan zaljubljenih - dan kada voljenoj osobi pokazujemo da nam je stalo do nje, obilježe na drugačiji način.
Poručuju da, ako već želimo dodatno obradovati osobu koju volimo onda svi možemo 'dodatnu' ljubav da širimo i dalje. Svojom kampanjom "Ljubav je davanje. Na dan ljubavi pružimo radost", OREA želi da usmjeri i na Udruženje "Srce za djecu oboljelu od raka'".
Za svaku kupovinu na OREI u periodu od 7. do 14. februara, OREA će se odreći svoje provizije i ta sredstva donirati Udruženju.
Kupovinom na OREI u ovom periodu možete uštediti do 30% kada plaćate Visa karticom, obradovati voljenu osobu, a dodatno učiniti i divnu gestu jer će 5% iznosa vaše narudžbe OREA pokloniti Udruženju "Srce za djecu oboljelu od raka".
Također, od sada sjajne i kvalitetne proizvode Udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka" možete kupiti i na OREI, putem njihove SrceShop trgovine.