Industrija igračaka za intimnu zabavu doživjela procvat: Evo šta ljudi najviše kupuju
Muški brend MYHIXEL koji prodaje gadgete za intimnu zabavu imao je pet puta veću prodaju u martu nego u februaru. Luksuzni brend LELO također je zabilježio porast prodaje od 40% od početka samoizolacije. Još jedan brend iz ovog segmenta Adam & Eve također izvještava o povećanju prodaje za više od 30% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Kako je u Velikoj Britaniji, Italiji, Španiji, Francuskoj i mnogim dijelovima SAD-a na snazi društveno distanciranje, ljudi koji ne žive sa svojim intimnim partnerima odjednom ne mogu provoditi vrijeme s njima, dok samci sada imaju više vremena. Mnogi ljudi samo traže način da se opuste u doba opće anksioznosti, navodi Forbes.
"Definitivno mislimo da pojedinci i parovi traže načine da sebi ugode ili da se oslobode stresa. Veliki je skok kupnje igračaka za parove. Možda parovi ovo vrijeme koriste da probaju nove stvari i eksperimentiraju", kaže predstavnik tvrtke Adam & Eve.
Također, britanski sex shop Sh! izvještava o porastu prodaje lubrikanata, a udvostručila se i prodaja sredstava za čišćenje intimnih igračaka, dok Hot Octopuss navodi da je imao masivno povećanje prodaje od 149% u odnosu na prethodu sedmicu. Stranica je također zabilježila rast posjeta za 59% u odnosu na prve sedmice marta. Međutim, ne kupuju svi nove seks igračke. Mnogi pretražuju savjete i trikove.
"Mislim da ljudi trenutačno traže dvije stvari: informacije i povezanost", kaže suosnivačica firme Unbound, Sarah Jayne Kinney. U ovoj firmi također je udvostručena prodaja, a kupci su povećali zahtjeve za ekspresnom dostavom.
Na internetskoj trgovini Ann Summers najprodavanija igračka je pod nazivom Whisper Rabbit. Predstavnik ove firme je ukazao na to, da kupci veću prednost daju igračkama koje su tiše, odnosno koje proizvode manje buke, vjerovatno zbog porodice ili cimera koji su u kući s njima.
Kako su ljudi povećali svoje zanimanje za eksperimentisanjem u intimnim odnosima, pojedini brendovi nude velike popuste ili poklone pa je britanski brend Hot Octopuss lansirao svoju akciju s 1.000 intimnih igračaka za ljude koji su se samoizolirani zbog koronavirusa.