Online komunikacija
4

Tri načina na koja je pandemija promijenila aplikacije za pronalaženje partnera

N. O.
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Pandemija koronavirusa ostavila je traga na svim sferama ljudskog života, a promijenila je i način kako ljudi izlaze, pronalaze partnere te same aplikacije za spojeve i način komunikacije na njima.

Mjere fizičkog distanciranja koje su vlade nametnule, naredbe za boravak kod kuće i druge inicijative za javno zdravlje rezultirale su okretanjem ka online spojevima i vezama na daljinu.

Ova promjena povećala je broj korisnika aplikacija za pronalaženje partnera i količinu vremena koje ljudi provode na njima. Tinder kaže da su njegovi korisnici tokom prethodne godine pronašli 40% više podudarnih profila, što je 2020. godinu učinilo najprometnijom godinom.

Budući da su aplikacije za sastanke stvorene kako bi pomogle ljudima da se povežu online, a zatim se i lično sretnu, drugi dio je u uslovima pandemije izostao.

Knjiga "The COVID-19 Crisis: Social Perspectives" daje analizu na koji način su se društvene interakcije promijenile tokom 2020. godine, te navodi tri glavna načina kako su se aplikacije za spojeve prilagodile novonastalim uslovima društvenog distanciranja.

Komuniciranje o zdravlju

Aplikacije za upoznavanje ohrabrile su korisnike da prestanu lično da se sastaju i međusobno komuniciraju. Sastavni dio online komunikacije bili se su teme vezane za zdravlje te savjeti kako izbjeći zarazu.

Ove aplikacije djelovale su kao zagovornici javnog zdravlja: korisnici su pozvani da ostanu kod kuće, operu ruke, vježbaju fizičko distanciranje i posavjetuju se s doktorom ako imaju simptome Covida-19.

Uklanjanje osjećaja usamljenosti i izolacije

Aplikacije za pronalazak partnera također su pokušavale da podstaknu izgradnju zajednice i uklone osjećanje izolacije ili straha. Aplikacije poput Grindr, Lex, Bumble i HER bile su domaćini online događaja poput koncerata, brzih sastanaka i savjeta o spojevima.

Na društvenim mrežama kompanije za pronalaženje partnera promovisale su brigu o sebi. Ovakve objave odražavale su poruke podrške koje su široko kružile društvenim mrežama tokom prvih nekoliko mjeseci pandemije.

Virtuelno upoznavanje postalo je "novo normalno"

Nekoliko aplikacija kreiralo je ili otključalo funkcije za olakšavanje virtuelnih spojeva. Više od pukog upoznavanja putem aplikacija, virtuelno zabavljanje imalo je više oblik mrežnih aktivnosti i interakcija u kojima su ljudi mogli sudjelovati dok se fizički distanciraju.

Match, Bumble, Hinge, Jack’d i Plenty of Fish ponudile su besplatne videousluge. Druge aplikacije poput HER, Coffee Meets Bagel i OkCupid preporučile su svojim korisnicima povezivanje putem Zooma ili drugih programa za videokonferencije, tekstualnih poruka, pa čak i staromodnih telefonskih poziva. Tinder je svoju opciju geolokacije učinio besplatnom, što je korisnicima omogućilo da se "pronađu" bilo gdje u svijetu, istovremeno potičući da se globalno povežu - sve dok ostaju kod kuće.

Blogovi kompanija i profili na društvenim mrežama pružali su ideje za virtuelne izlaske. Od virtuelnih obilazaka muzeja do naručivanja hrane jedni za druge i dijeljenja obroka preko FaceTimea.

Kompanije koje su vlasnici ovih aplikacija usredotočile su svoje napore da uvjere ljude da online druženje ima svoje prednosti. Ovisno o aplikaciji, online pronalaženje partnera smatrano je i društveno odgovornim i romantičnim.