Pomjera granice
899

Britanka s hidžabom reklamira novi L'Orealov proizvod za kosu

Klix.ba
Britanska modna blogerka Amena Khan pomjera granice pojavljujući se s hidžabom u reklamnoj kampanji za novi proizvod za kosu francuske kozmetičke kompanije L'Oreal.

"Bila ili ne bila vaša kosa na ekranu, to ne utječe na to koliko brinete u njoj", kaže Amena u L'Orealovoj reklami dok stoji ispred pink pozadine sa svijetloroze maramom na glavi.

L'Oreal je u videu za novi proizvod za kosu nazvan Elvive okupio žene s različitim frizurama i tipovima kose. Između ostalih, tu se pojavljuje i Amena.

"U reklami proizvoda za kosu su prikazali djevojku s maramom na glavi čiju kosu ne možete vidjeti. Ko to još radi? Ono što se zaista vrednuje kroz reklamu su glasovi koje možete čuti", kazala je Khan za britanski Vogue te dodala kako joj je ova reklama još jedno lično dostignuće.

Khan je inače ambasadorica L'Oreala, youtuberka, modna blogerica, suosnivačica kompanije Ardere Cosmetics, dizajnerica linije marama i uz sve to majka.

"Počela sam nositi maramu tek u dvadesetim godinama, ali i dotad nisam mnogo viđala žene s hidžabom u medijima ili na televiziji. Nekako je uvijek razlog za slavlje bilo tamno lice na televiziji. Kada pogledam novu L'Orealovu kampanju, dobijem osjećaj kako i ja pripadam društvu", istakla je Amena.

Brojne dame iz svijeta mode ohrabrile su Britanku da nastavi osnaživati žene, naročito one koje nose hidžab. L'Oreal se na ovaj način pridružio brendovima poput Nikea i CoverGirl koji sve češće prikazuju žene s hidžabom u svojim reklamnim kampanjama.