21 godinu nakon najslavnijeg unisex mirisa "CK1" stigao je nastavak - "CK2"! Novi miris namijenjen je novim klincima, mladoj, odvažnoj generaciji koja živi i voli brzo i slobodno.
Kada je prije 22 godine u prodaju izašla toaletna voda "CK1" nastala je prava ludnica među mlađom publikom. Calvin Klein je bio inspirisan ponašanjem svoje vlastite kćerke i njenog društva - provokavni stil uz "političku korektnost". Vjerovatno zato što je bio inspirisan mladima postao je toliko popularan kod mladih.
"CK1" mirisao je na čistoću, bio prikladan i za muškarce i za žene, a opet je bio sexy i zavodljiv...
Ovaj kultni miris "Calvina Kleina" i do dan danas je najpoznatiji unisex miris na svijetu, a slavni dizajner napokon je odlučio izbaciti i mirisni nastavak pod nazivom "CK2".
Novi miris namijenjen je novim klincima, mladoj, odvažnoj generaciji koja živi i voli brzo i slobodno, što odlično prikazuje i nova kampanja koju je snimio Ryan McGinley.
Najavljen kao urban drveno – svježi miris, CK2 započinje notama vasabija, mandarine i lista ljubičice. Note morkih kamenčića, korijena irisa i absoluta ruže položene su na drvenu bazu vetivera, sandalovine i tamjana. Iako podsjeća na svog prethodnika malo je "začinjeniji".
Bočica je i ovaj put minimalistička, pročišćena i jednostavna i predstavlja naopako okrenutu bocu vode, a logo je dobio novi look pa se broj 2 nalazi okomito na logo CK.
Miris je dostupan u pakovanjima od 30, 50 i 100ml Eau de Toilette.