Days of beauty sa Šejlom Ramović: dm i bh. influenserica predstavljaju jesenske trendove
"Bilo je jako zanimljivo kreirati look-ove s proizvodima različitih brendova. Nadam se da će oni biti inspiracija mnogima da isprobaju nešto novo – možda drugu boju ruža od one na koju su navikli, da večernji look upotpune tušem i s malo highlightera... I sama sam se mnogo puta uvjerila da napuštanje starih navika potiče kreativnost i inspiraciju za nešto novo", izjavila je Šejla povodom saradnje s dm-om.
Ponuda i pokloni kupcima u dm prodavnicama
Uz proizvode koje je Šejla koristila za kreiranje lookova, kupci u dm prodavnicama mogu pronaći i mnoge druge koji će ih zasigurno potaknuti i inspirisati na male svakodnevne promjene i iskorake u neuobičajeno. Uz širok izbor make up proizvoda poznatih svjetskih brendova kao i dm marki, za kupovinu istih u vrijednosti od 25 KM i više, kupcima u periodu kampanje od 2.10. do 29.10.2019. dm poklanja trendy kišobran te mogućnost učešća u nagradnoj igri u kojoj čak njih 700 može osvojiti dm beauty box s make up proizvodima.
Zašto tema promjena?
U središtu dm kampanje stoji poruka: Život se sastoji od promjena. Promjena od postojećeg stvara nešto novo. Ukoliko to novo doprinosi da se osjećamo bolje, da imamo više samopouzdanja i da budemo hrabriji – ta je promjena dobra. Bit kampanje nije da postanemo neko drugi nego da budemo malo više mi, a dm će vas u tome rado pratiti.
Odmicanjem od ustaljenih navika otvorit će se nove mogućnosti i prilike koje u svakodnevnici ostaju neprimjetne. Osim toga, napuštanje starih navika potiče kreativnost i inspiraciju za nešto novo. Iako mnogo toga govori u korist promjenama, mnogi se boje napraviti prvi korak. Jer nepoznato i neuobičajeno podrazumijeva napuštanje zone komfora – a dm upravo za to želi dati ohrabrenje.