Stručni savjeti, najnoviji proizvodi i pogodnosti u dm-u za vašu beauty rutinu
Proljeće je vrijeme novog početka, buđenja i svježih promjena. Priroda se obnavlja, a s njom i mi dobijamo priliku da zablistamo na sebi svojstven način.
Proljeće je vrijeme novog početka, buđenja i svježih promjena. Priroda se obnavlja, a s njom i mi dobijamo priliku da zablistamo na sebi svojstven način.
Početak nove kalendarske godine u 12 dm zemalja širom Evrope obilježila je nova komunikacijska kampanja koja nosi naziv #sasvimja. Ista je svojevrsna dopuna i dodatna interpretacija slike čovjeka u dm-u, kupcima poznata pod claimom "Tu sam čovjek".
Rast kompanije dm na bh. tržištu kontinuirano prati i rast ulaganja u zadovoljstvo zaposlenika, a dm posebno brine da kraj godine protekne u najboljem, prazničnom raspoloženju.
Adventski kalendari postali su nezaobilazan dio praznične euforije - sastoje od 24 prozorčića, koja se otvaraju od 1. do 24. decembra, a u njih se stavljaju slatkiši, ali i različiti pokloni. Toj, danas već tradiciji, pridružio se i dm drogerie markt.
Šestu godinu zaredom, kompanija dm zamjenjuje svjetski poznati Black Friday - Giving Fridayjom, što znači da 5% ukupne zarade na taj dan donira narodnim kuhinjama širom BiH.
Posljednji petak u novembru poznat kao Black Friday, kompanija dm već nekoliko godina unazad obilježava kao Giving Friday.
Koliko puta ste se zapitali kako nastaju velike kompanije, možete li je i sami napraviti i od čega krenuti? Koje su dileme koje vas prate na tom putu? Da li su to pitanja o finansijama, vođenju tima, razvoju vizije ili možda kako ostati dosljedan svojim vrijednostima?
Rezultati 18. godine poslovanja kompanije dm drogerie markt u Bosni i Hercegovini potvrdili su kontinuiran, stabilan poslovni rast i razvoj ove kompanije na domaćem tržištu.
U Sarajevu je sinoć, 30. septembra, održan ekskluzivni dm beauty event pod motom "Press play for beauty world", a kojem je prisustvovalo gotovo 600 ljudi. Svi prisutni su imali priliku da dožive posebno iskustvo ljepote inspirisane bojama prirode na jednom mjestu.
U periodu od 18. septembra do 15. oktobra 2024. godine, dm drogerie markt i Visa pokreću posebnu aktivnost kako bi podržali Udruženje Think Pink i "Race for the Cure".