Prateća kampanja pod nazivom #shoefame počinje početkom septembra.
U modele nove kolekcije jesen/zima ubrajaju se vrhunske trendovske teme poput Sockbootsa, stilskih Ugly tenisica, glomaznih zimskih čizama, cipela s platformama na vezice, elegantnih cipela s visokim potpeticama, ženstvenih čizama kao i gležnjača. Detalji poput kopči, ukrasno kamenje, svjetlucave palete i čipke daju modelima pravi duh savremenosti.
Kampanju je organizirao fotograf Dennis Leupold, a za režiju TV-a spota u stilu mužičkog videa bio je zadužen Jonas Akerlund. U njemu Demi Lovato oslobađa svoje plesače iz velikih staklenih kockica, a u konačnici pleše zajedno s njima. Naravno, kolekcija obuće je u samom centru pažnje. Tokom turneje "Tell Me You Love Me" Demi Lovato se u Kölnu sastala s Heinrichom Deichmannom, predsjednikom Upravnog odbora kompanije.
"Istinski se radujem predstavljanju svoje kolekcije koju sam stvorila zajedno s Deichmannom. Bilo je zabavno i s nestrpljenjem očekujem odraz vlastitog modnog stila za mlade", dodaje Demi Lovato.
Heinrich Deichmann naglašava da Demi Lovato ne samo da je stvorila vlastitu kolekciju, nego je i modno lice mladih u Deichmannu.