"Kapsula"
0

Demi Lovato u saradnji s Deichmannom pokreće prvu vlastitu kolekciju obuće

Klix.ba
Američka zvijezda Demi Lovato biti će novo modno lice najvećeg evropskog trgovca obuće na veliko Deichmann. Prva vlastita kolekcija mlade pjevačice pod nazivom "Kapsula" od augusta 2018. bit će dostupna u poslovnicama Deichmanna.

Prateća kampanja pod nazivom #shoefame počinje početkom septembra.

U modele nove kolekcije jesen/zima ubrajaju se vrhunske trendovske teme poput Sockbootsa, stilskih Ugly tenisica, glomaznih zimskih čizama, cipela s platformama na vezice, elegantnih cipela s visokim potpeticama, ženstvenih čizama kao i gležnjača. Detalji poput kopči, ukrasno kamenje, svjetlucave palete i čipke daju modelima pravi duh savremenosti.

Kampanju je organizirao fotograf Dennis Leupold, a za režiju TV-a spota u stilu mužičkog videa bio je zadužen Jonas Akerlund. U njemu Demi Lovato oslobađa svoje plesače iz velikih staklenih kockica, a u konačnici pleše zajedno s njima. Naravno, kolekcija obuće je u samom centru pažnje. Tokom turneje "Tell Me You Love Me" Demi Lovato se u Kölnu sastala s Heinrichom Deichmannom, predsjednikom Upravnog odbora kompanije.

"Istinski se radujem predstavljanju svoje kolekcije koju sam stvorila zajedno s Deichmannom. Bilo je zabavno i s nestrpljenjem očekujem odraz vlastitog modnog stila za mlade", dodaje Demi Lovato.

Heinrich Deichmann naglašava da Demi Lovato ne samo da je stvorila vlastitu kolekciju, nego je i modno lice mladih u Deichmannu.