Dolce & Gabbana otvara novo tržište, kolekcija hidžaba će vas oduševiti
Kolekcija obiluje neutralnim tonovima uz cvijetne detalje koji podsjećaju na one koje je Dolce & Gabbana predstavila u svojoj redovnoj kolekciji za proljeće 2016. godine. Stefano Gabbana istakao je svoju fasciniranost Bliskim istokom, kada je u julu prošle godine tražio inspiraciju za novu kolekciju, ističući kako je ta regija generalno utjecala na klasični stil Dolce & Gabbane.
Iako je kolekcija hidžaba za muslimanke nešto novo za Dolce & Gabbanu, ranije su slične modele dizajnirali Tommy Hilfiger, Monique Lhuillier, H&M i drugi.
Prema određenim pokazateljima muslimani su u 2013. godini na odjeću i obuću potrošili 266 milijardi dolara, što je više od modne potrošnje u Italiji i Japanu skupa. Očekuje se da će u narednih nekoliko godina ta cifra porasti na 484 milijarde dolara.
Naročito velika potrošnja očekuje se za vrijeme mjeseca Ramazana.