![Foto: Twitter](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_210531038.jpg?v=1)
Za domen mode, koja je u centru priče, Disney je zadužio profesionalca za posao građenja stilskih karakteristika filma. Jenny Beavan, britanska kostimografkinja koja je radila na filmovima "Gosford Park", "Mad Max: Fury Road" i "The King’s Speech" zaslužna je za izgled Cruelle.
Beavan je legenda kinematografske industrije, dva puta nagrađena Oscarom, ali u filmu želi podvući granicu između onoga što radi i onoga što likovi rade na ekranu.
"Ja nisam modni dizajner, ja sam pripovjedačica priča s odjećom. Zapravo me u mom stvarnom životu ne zanima odjeća. Jednostavno volim pričati priče s njima. Za mene je rad na Cruelli bio sjajan", kazala je Beavan za Variety.
![Foto: Twitter](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/210531038.4_xl.jpg?v=1730639445)
Beavan je nastavila s Cruellinom zaštitnom paletom boja iz prvobitnog Disneyevog filma "Sto i jedan Dalmatinac" dodajući nijanse sive i crvene boje što čini izraženi kontrast plamenoj kosi mlade Estelle, čija je punk estetika inspirisana stilom njemačke pjevačice Nine Hagen.
Za barunicu je Beavan odabrala staromodnije komade nadahnute Diorom s garderobom od toplih smeđih i zlatnih boja, turbanima, taftima i "satenu s malo sjaja koji biste mogli gotovo isklesati".
![Foto: Twitter](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/210531038.3_xl.jpg?v=1730639445)
Nekoliko modnih kombinacija u filmu diktirao je scenarij, koji je Beavan dao okvir za predstavljanje likova. Na crno-bijeli bal, jednu od tri glavne gale predstavljene u filmu, Cruella stiže u crvenoj haljini kupljenoj u trgovini, prekrivenoj plamtećim bijelim ogrtačem.
Kasnije nosi voluminoznu haljinu izrađenu od novina ispisanih naslovima o svađi Cruelle i barunice dok izlazi iz kamiona za smeće.
![Foto: Twitter](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/210531038.1_xl.jpg?v=1730639445)
Još jedan izvanredan izgled činila je Cruelina široka haljina sačinjena od latica koja prekriva automobil dok Cruella stoji na vrhu vozila.
"Mislim da sam u jednom trenutku vidjela 12 ljudi kako sjede oko stola dok ručno ušivaju latice", kaže Beavan o dugom komadu izrađenom u studiju Shepperton u Velikoj Britaniji, gdje je izgrađena većina kostima.
Reditelj filma Craig Gillespie otkrio je kako mu je, da bi stvorio autentičnu prošlost za Cruellu, glavnu negativku iz Disneyevog animiranog klasika "Sto i jedan Dalmatinac" iz 1961. godine, također trebala vjerodostojna postavka čiji je sastavni dio kostimografija.