Za domen mode, koja je u centru priče, Disney je zadužio profesionalca za posao građenja stilskih karakteristika filma. Jenny Beavan, britanska kostimografkinja koja je radila na filmovima "Gosford Park", "Mad Max: Fury Road" i "The King’s Speech" zaslužna je za izgled Cruelle.
Beavan je legenda kinematografske industrije, dva puta nagrađena Oscarom, ali u filmu želi podvući granicu između onoga što radi i onoga što likovi rade na ekranu.
"Ja nisam modni dizajner, ja sam pripovjedačica priča s odjećom. Zapravo me u mom stvarnom životu ne zanima odjeća. Jednostavno volim pričati priče s njima. Za mene je rad na Cruelli bio sjajan", kazala je Beavan za Variety.
Beavan je nastavila s Cruellinom zaštitnom paletom boja iz prvobitnog Disneyevog filma "Sto i jedan Dalmatinac" dodajući nijanse sive i crvene boje što čini izraženi kontrast plamenoj kosi mlade Estelle, čija je punk estetika inspirisana stilom njemačke pjevačice Nine Hagen.
Za barunicu je Beavan odabrala staromodnije komade nadahnute Diorom s garderobom od toplih smeđih i zlatnih boja, turbanima, taftima i "satenu s malo sjaja koji biste mogli gotovo isklesati".
Nekoliko modnih kombinacija u filmu diktirao je scenarij, koji je Beavan dao okvir za predstavljanje likova. Na crno-bijeli bal, jednu od tri glavne gale predstavljene u filmu, Cruella stiže u crvenoj haljini kupljenoj u trgovini, prekrivenoj plamtećim bijelim ogrtačem.
Kasnije nosi voluminoznu haljinu izrađenu od novina ispisanih naslovima o svađi Cruelle i barunice dok izlazi iz kamiona za smeće.
Još jedan izvanredan izgled činila je Cruelina široka haljina sačinjena od latica koja prekriva automobil dok Cruella stoji na vrhu vozila.
"Mislim da sam u jednom trenutku vidjela 12 ljudi kako sjede oko stola dok ručno ušivaju latice", kaže Beavan o dugom komadu izrađenom u studiju Shepperton u Velikoj Britaniji, gdje je izgrađena većina kostima.
Reditelj filma Craig Gillespie otkrio je kako mu je, da bi stvorio autentičnu prošlost za Cruellu, glavnu negativku iz Disneyevog animiranog klasika "Sto i jedan Dalmatinac" iz 1961. godine, također trebala vjerodostojna postavka čiji je sastavni dio kostimografija.