Šire tržište
26

Francuski proizvođač alkoholnih pića od sada nudi i luksuzne parfeme, koštat će 5 hiljada dolara

N. C.
(Foto: Shutterstock)
(Foto: Shutterstock)
Francuski Rèmy Cointreau, jedan od legendarnih proizvođača alkoholnih pića, najavio je ulazak na tržište parfema.

Luksuzni mirisi sada su nova proizvodna grana kompanije čiji su prihodi oko 5 milijardi dolara godišnje. Parfemskoj će kreaciji ime biti Maison Psyche, a cijena po bočici je viša od 5.000 dolara.

"Ovaj je potez za kompaniju logičan i strateški", istaknuo je izvršni direktor Eric Vallat.

"Mnogi već naručuju ovaj parfem, prodavat ćemo ga direktno potrošačima, na unaprijed najavljenoj pariškoj lokaciji", dodao je.

Parfem, koji su zajedno kreirali glavni podrumar Rèmyja Cointreaua i glavni kreator parfema grupe Firmenich, spremit će u hrastove bačve u istoj regiji u kojoj kompamija proizvodi svoj konjak od 3.000 dolara po boci. Naravno, sve je u stilu alkoholnih pića, ali i luksuza.

Miris će biti punjen u kristalne Baccarat boce ukrašene zlatom i dijamantima u limitiranom i numeriranom izdanju. Svaka će bočica imati svoj jedinstveni broj.

Ovo je samo nastavak onoga što se već neko vrijeme dešava, a to su promjene u svijetu luksuznih mirisa