Više od 12 posto stanovnika Londona su muslimani, a nova H&M kampanja Close the Loop, koja promoviše održivu modu, predstavlja manekenku Mariah Idrissi.
"Čini se kako je modna industrija uvijek ignorisala žene s hidžabom. Naš stil nikad nije bio prepoznat, stoga je velika stvar da je jedan poznati brend prepoznao važnost nošenja hidžaba koji je u posljednjih nekoliko godina postao mainstream u modnoj industriji", kaže Idrissi.
Kampanja za koju je snimljen video promoviše recikliranje odjeće.
Idrissi ima pakistanske i marokanske korijene, a otkrili su je, baš kao i mnoge modele - na Instagramu. Osnivačica je salona ljepote u Westbourneu.
I dok zapadno društvo hidžab smatra simbolom opresije, Idrissi ne misli tako.
"Neki ljudi misle kako je predivno da žene mogu biti lijepe i nositi hidžab, dok drugi misle da ih neko na to prisiljava. Mene ništa od toga ne dira, živim svoj život", kaže ova djevojka.