Justin Timberlake dio je nove kampanje Louisa Vuittona, predstavlja torbicu s motivima tikve
Naime, modni brend Louis Vuitton je u ponedjeljak lansirao kolekciju po nazivom "Creating Infinity", a na čijim se fotografijama pronašao i slavni pop pjevač. Brend je na ovoj kolekciji sarađivao s japanskim dizajnerom Yayoiem Kusamom.
Timberlake u ovoj, kako su je nazvali, nadrealističkoj kampanji s avangardnim stilom, nosio plavu jaknu s tačkastim printom te torbu ukrašenu motivima tikve, koju je osmislio upravo japanski dizajner Kusama.
Louis Vuitton unveiled their latest advertising campaign for Drop 2 of “Creating Infinity,” the Maison’s exclusive collaboration with the avant-garde Japanese artist Yayoi Kusama with Lea Seydoux, Justin Timberlake, Hoyeon, and Zhou Dongyuhttps://t.co/0Pmv5qcj4T pic.twitter.com/Hcr8GASpWE
— Red Carpet Fashion Awards (@Fashion_Critic_) March 21, 2023
Najnovija kolekcija, koja također uključuje komade s prepoznatljivim Kusaminim motivima lica, cvijeća i tačkica stići će na tržište 31.marta širom svijeta. Osim torbica, linija sadrži i kožnu galanteriju, parfeme i odjeću za muškarce i žene.
Pored ovog četerdesetdvogodišnjeg pjevača, u ovoj kampanji našla su se još neka poznata lica kao što su glumice Cate Blanchett, Léa Seydoux, Zhou Dongyu i Hoyeon Jung.