Najveći skandal na Super Bowlu desio se 2004. godine: Sjećate li se nastupa zbog kojeg je nastao YouTube?
![Janet Jackson i Justin Timberlake (Foto: EPA-EFE)](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_250210058.jpg?v=1)
Nastup na poluvremenu utakmice 2004. je okupio nekoliko najvećih pop zvijezda te godine, uključujući Britney Spears, Kid Rocka, Nellyja, P. Diddyja te Justina Timberlakea i Janet Jackson koji su bili u centru skandala.
Naime, to se desilo dok je Justin izvodio svoju pjesmu "Rock Your Body", a u trenutku kada je pjevao "Bet I'll have you naked by the end of this song" (eng. kladim se da ću te imati golu do kraja pjesme), pjevač je otkinuo komad Janetine haljine te su milioni koji su pratili prenos, ali i svi na stadionu vidjeli njene gole grudi.
Afera je prozvana "Nipplegate", a FCC je po završetku emitovanja primio rekordan broj pritužbi na nepristojnost, a NFL, CBS i MTV (koji je izvršni producent emisije) odmah su promijenili svoju politiku rada s umjetnicima u emisijama uživo.
Zbog golih grudi Janet Jackson zapravo se promijenio sam internet. Nakon što je preko 140 miliona ljudi vidjelo njene otkrivene grudi, spektakl je postao tema razgovora sedmica širom SAD-a, ali i svijeta.
Mnogo ljudi je to vidjelo (Super Bowl je najveći televizijski događaj svake godine u SAD-u), ali bilo je više miliona drugih koji nisu. U to vrijeme nije bilo načina da se vratite i ponovo pogledate emisiju, osim ako je niste snimili.
Iako svakako nije bio prvi, ovaj nastup na poluvremenu je vjerovatno najmoćniji primjer moći "straha od propuštanja", koji je danas postao kamen temeljac marketinga.
Jedna osoba koja je bila uznemirena što je propustila događaj (koji će biti jedan od najvećih u godini) bio je Jawed Karim, koji je u to vrijeme radio za PayPal. Karim nije pratio nastup na poluvremenu i nije mogao da pronađe nijedan video incidenta na internetu. Kako bi se "borili" protiv ovoga, on i njegovi prijatelji Steve Chen i Chad Hurley počeli su raditi na kodu za web lokaciju na koju bi ljudi mogli postavljati svoj sadržaj. Ta stranica je na kraju postala YouTube, koji je pokrenut nedugo zatim.
Kada je YouTube pokrenut, postigao je ogroman uspjeh, dijelom zahvaljujući ljudima koji su tražili isječke Janet i Justinovog nastupa. Samo godinu dana kasnije, Google je uvidio potencijal ove stranice i kupio je za preko 1,5 milijardi dolara.
Nažalost, dok su Karim, Chen i Hurley imali velike koristi incidenta, Jackson je preuzela najveći teret kritika. Objavila je album nekoliko sedmica kasnije i dok su brojke o prodaji na kraju bile u redu, sljedeća dva koje je objavila od tada se smatraju nekim od njenih najmanje uspješnih ploča. Njena karijera se nikada nije oporavila od štete koju joj je uzrokovao slučaj na Super Bowlu.