Ljepota kao stvar izbora: Doživljavaju li žene sebe prelijepim ili prosječnim?
Kompanija je na ulaze vrata u pet shopping centara u San Franciscu, Šangaju, Delhiju, Londonu i Sao Paulu stavila dva natpisa - "Prelijepa" i "Prosječna", dajući posjetiteljicama mogućnost izbora da se svrstaju u jednu od ove dvije grupe.
Ono što je posebno zanimljivo, a što imamo priliku vidjeti u videu, jeste kako žene generalno sebe doživljavaju drugačijima od onoga što bi se moglo nazvati "objektivnim" stanjem stvari i onoga kako ih drugi ljudi vide.
Video je dio Dove #ChooseBeautiful kampanje koja za cilj ima natjerati žene da promisle o izboru koji prave kada je u pitanju poimanje vlastitog tijela.
"Žene svakodnevno prave hiljade odluka, u vezi sa njihovom karijerom, porodicom i, ne zaboravimo - sobom. Odluka da se osjećaju predivnom jedna je od onih koje bi žene trebale prigrliti za sebe svaki dan", poručuju iz kompanije Dove.
Sudeći prema istraživanju koje je provela kompanija Dove, većina žena (čak 96 posto njih) sebe ne bi opisala predivnim, iako čak 80 posto njih kaže kako na njima postoji nešto lijepo.