Vlasnice brenda Kaur

Najbolje prijateljice Amra i Ada svojim konceptom "žive jogu": Svaka žena je i princeza i lavica

Ada i Amra najbolje su prijateljice, a prije nekoliko godina pokrenule su i vlastiti brend
Ada i Amra najbolje su prijateljice, a prije nekoliko godina pokrenule su i vlastiti brend
I. B.
31.05.2023. u 13:09

Da se iz najboljeg prijateljstva mogu izroditi prelijepe i uspješne priče i ostvariti snovi dokazale su Ada Vuk i Amra Ćorić, osnivačice sada već poznatog bh. brenda Kaur. Prije nego spakiraju kolekciju i donesu je na ovogodišnji OREA Art Market, s nama su podijelile priču o svom životnom konceptu.

Amra i Ada započele su svoje prijateljstvo još u srednjoj školi, kada su se našle u istom autobusu za Firenzu, gdje su išle na ekskurziju. Od tada su nerazdvojne, a njihova povezanost, slični pogledi na svijet i ideje, odvele su ih i do pokretanja zajedničkog biznisa.

Amra je po zanimanju IT inženjerka, dok je Ada magistrica farmacije. No, obje su svoje pozive zamijenile onim što im je zajedničko - ljubavi prema jogi, koja je koncept njihovog života. To su na kraju pretočile i u modu, ali takvu da se u njoj prije svega njeguju jednostavnost, udobnost i, za njih najvažnije, prave vrijednosti. To je, ukratko, KAUR.

Brend je osnovan prije dvije godine i u potpunosti je dizajniran i proizveden u BiH, a dvije vrijedne prijateljice otkrile su nam i njegovu pravu priču.

"KAUR je brend inspirisan joga i općenito svjesnim načinom života. Naša misija je od samog početka da pričamo priču o ženi, njenoj snažnoj i hrabroj prirodi lavice, kao i njenoj nježnoj i senzualnoj prirodi princeze. Baš zbog toga, KAUR nije samo brend odjeće, već jedan cijeli koncept kroz koji već godinama gradimo, inspirišemo i njegujemo zajednicu žena koje žele jedan svjesniji, ljepši život prožet ljepotom njene iskonske prirode", objasnile su Ada i Amra za Klix.ba.

Kako ističu, najveća inspiracija im je žena, sve što ona jeste i što nosi u sebi. Tako ni KAUR nije ograničen samo na dame koje prakticiraju jogu, već sve one koje osjete životne vrijednosti koje žele prenijeti kroz svoje poruke.

"Dugo smo maštale šta bi bilo to što bismo mogle zajedno kreirati. Tokom jednih od mnogih naših kafa za vrijeme pandemije došle smo na ideju da pokušamo sa dizajnom i proizvodnjom odjeće za jogu, koja nedostaje na tržištu. Nas obje prakticiramo jogu i imamo dugogodišnje iskustvo u njenom podučavanju. Joga za nas više nije samo praksa, to je naš način življenja i to pokušavamo prenijeti i kroz KAUR", kažu dvije prijateljice.

Kolekcije koje rade inspirisane su duhovnosti, ritualima meditacije i povezivanja sa sobom. Svi materijali su prirodni, često se koristi bijela boja, a poseban fokus je i na zanimljivom detalju.

"Od samog početka veliku pažnju posvećujemo kvalitetu materijala i kvalitetu izrade svake naše kolekcije. Izuzetno nam je bitno da koristimo prirodne materijale jer naša koža zaslužuje da se na taj način njeguje i da može da diše. Ono što čini naš brend specifičnim su i poruke koje se ističu na našoj odjeći, a koje su uvijek ispisane na lijevoj strani jer se smatra da je lijeva strana našeg tijela vezana za ženski princip u svima nama. Kroz KAUR, mi želimo da komuniciramo. Da se ženama obraćamo kroz poruke koje su na neki način ljekovite za dušu i koje će inspirisati da se povežu sa sobom. Poruke su podsjetnik na ljepotu našeg bića i mudrosti koju dobijamo od prirode koja nas okružuje", kažu Amra i Ada.

Pitali smo i koje je pravo značenje imena njihovog brenda, a ispostavilo se da se iza naziva krije zanimljivo objašnjenje.

"Riječ kaur ima korijene u tradiciji Kundalini joga prakse koju obje prakticiramo. To je duhovno prezime koje svaka žena dobije pored svog imena. Značenje je dvosmisleno kao što je i priroda žene. Prvenstveno, prevodi se kao 'princeza', ističući kvalitete nježnosti, gracioznosti, senzualnosti i mekoće. Ona koja korača ponosno i svjesna je šta ovom svijetu donosi. Zatim, ima i drugo značenje, a to je 'lavica'. Ona nosi kvalitete snage, hrabrosti, sposobnosti da okuplja, štiti i drži u cjelini svoju porodicu. Ove kvalitete su date svakoj ženi, i svaka žena može da ih manifestira u svom životu. Zbog toga imamo i tzv. tagline koji glasi 'Gracious but Fierce', jer žena je snažna i nježna u isto vrijeme. Shvatile smo da je značenje riječi kaur zajedničko nama dvjema, ali i svim ženama ovog svijeta", ističu.

Osim odjeće, KAUR organizuje i zajedničke časove joge u prirodi. Ada i Amra su nam otkrile kako izgleda jedno takvo druženje.

"Oduvijek smo voljele ići u prirodu, a tokom pandemije planinarenje je postalo značajan izlaz iz svakodnevnice i jedan vid terapije za sve nas. Shvatile smo koliko bi bilo korisno i ljekovito da spojimo boravak u prirodi sa praksom jogom, pa smo tako organizovale prvo okupljanje na Visočici gdje smo spojile joga praksu i planinarenje", pričaju.

Kao što joga poziva da se dublje susretnemo sa sobom, tako to čini i netaknuta priroda sa kojom smo zaista blagoslovljeni u našoj zemlji.

"Cijeli koncept se bazira na jednoj šetnji koja se radi u tišini do planinarskog vrha koji odaberemo za uspon. Potom se u prirodi uradi čas joga prakse, nakon čega slijedi opuštajući dio uz hranu, piće i upoznavanje novih, sebi sličnih ljudi. Ove godine definitivno planiramo da uradimo barem nekoliko ovakvih događaja", otkrile su Amra i Ada.

Osim što je KAUR prepoznala zajednica žena koja ga inspiriše da bude ono što jeste i njeguje njegovu autentičnost, sada je poznato da njihov rad cijene i muškarci. Pitale smo vlasnice planiraju li raditi i muške komade odjeće.

"Interesantno je kako su mnogi muškarci prepoznali i osjetili ovu priču. Često nam se jave sa ohrabrujućim i podržavajućim porukama, ali i rado poklanjaju našu odjeću svojim voljenim ženama i na te smo momente posebno ponosne. Za sada nismo razmišljale o kreiranju muške odjeće, ali nikad se ne zna u kom smjeru sve potekne u budućnosti", ističu iz KAUR-a.

Njihova najnovija kolekcija nosi naziv "Abundance," što u prevodu znači obilje i blagostanje, a trenutno je dostupna na sljedećem linku.

"Sa ovom kolekcijom prvi na tržište donosimo jedan izuzetno kvalitetan prirodni matreijal čija je proizvodnja potpuno ekološka i koji je sam po sebi biorazgradiv, a pri tome je izuzetno mekan na koži, lepršav i lagan", najavile su Amra i Aida.

Za kraj su poslale poruku i onima koji, kao što je to slučaj i sa njima, imaju svoje snove, ali se pitaju da li ih slijediti ili ne.

"Treba imati vjeru u sebe i svoju ideju te hrabrosti da pričate svoju priču. Ne sanjajte malo, već sanjate veliko. Dopustite sebi da maštate i vizualizirate. Dopustite drugima da vam pomognu jer tako se gradi zajednica ljudi koji se međusobno podržavaju i rastu zajedno. Uredu je griješiti, i griješit ćete, ali na greškama najviše učimo i one nas usmjere tamo gdje trebamo da idemo, a ne gdje smo mislili da trebamo ići. Budite svoji i ne bojte se da to pokažete svijetu, jer to je upravo razlog zbog čega ste tu", zaključak je dvije dame.

Amra i Ada pozvale su sve i na OREA Art Market, koji će se održati 11. juna u periodu od 10 do 18 sati u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu. Osim što će posjetitelji tamo, između ostalog, moći pronaći njihove, kao i predmete ostalih izlagača, biti će to prilika za super druženje i sticanje novih poznanstava iz svijeta bh. kreativaca.

180