Najbolje prijateljice Amra i Ada svojim konceptom "žive jogu": Svaka žena je i princeza i lavica
Da se iz najboljeg prijateljstva mogu izroditi prelijepe i uspješne priče i ostvariti snovi dokazale su Ada Vuk i Amra Ćorić, osnivačice sada već poznatog bh. brenda Kaur. Prije nego spakiraju kolekciju i donesu je na ovogodišnji OREA Art Market, s nama su podijelile priču o svom životnom konceptu.
Amra i Ada započele su svoje prijateljstvo još u srednjoj školi, kada su se našle u istom autobusu za Firenzu, gdje su išle na ekskurziju. Od tada su nerazdvojne, a njihova povezanost, slični pogledi na svijet i ideje, odvele su ih i do pokretanja zajedničkog biznisa.
Amra je po zanimanju IT inženjerka, dok je Ada magistrica farmacije. No, obje su svoje pozive zamijenile onim što im je zajedničko - ljubavi prema jogi, koja je koncept njihovog života. To su na kraju pretočile i u modu, ali takvu da se u njoj prije svega njeguju jednostavnost, udobnost i, za njih najvažnije, prave vrijednosti. To je, ukratko, KAUR.
Brend je osnovan prije dvije godine i u potpunosti je dizajniran i proizveden u BiH, a dvije vrijedne prijateljice otkrile su nam i njegovu pravu priču.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/230530115.16_xxl.jpg?v=1730639445)
"KAUR je brend inspirisan joga i općenito svjesnim načinom života. Naša misija je od samog početka da pričamo priču o ženi, njenoj snažnoj i hrabroj prirodi lavice, kao i njenoj nježnoj i senzualnoj prirodi princeze. Baš zbog toga, KAUR nije samo brend odjeće, već jedan cijeli koncept kroz koji već godinama gradimo, inspirišemo i njegujemo zajednicu žena koje žele jedan svjesniji, ljepši život prožet ljepotom njene iskonske prirode", objasnile su Ada i Amra za Klix.ba.
Kako ističu, najveća inspiracija im je žena, sve što ona jeste i što nosi u sebi. Tako ni KAUR nije ograničen samo na dame koje prakticiraju jogu, već sve one koje osjete životne vrijednosti koje žele prenijeti kroz svoje poruke.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/230530115.10_xxl.jpg?v=1730639445)
"Dugo smo maštale šta bi bilo to što bismo mogle zajedno kreirati. Tokom jednih od mnogih naših kafa za vrijeme pandemije došle smo na ideju da pokušamo sa dizajnom i proizvodnjom odjeće za jogu, koja nedostaje na tržištu. Nas obje prakticiramo jogu i imamo dugogodišnje iskustvo u njenom podučavanju. Joga za nas više nije samo praksa, to je naš način življenja i to pokušavamo prenijeti i kroz KAUR", kažu dvije prijateljice.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/230530115.17_xxl.jpg?v=1730639445)
Kolekcije koje rade inspirisane su duhovnosti, ritualima meditacije i povezivanja sa sobom. Svi materijali su prirodni, često se koristi bijela boja, a poseban fokus je i na zanimljivom detalju.
"Od samog početka veliku pažnju posvećujemo kvalitetu materijala i kvalitetu izrade svake naše kolekcije. Izuzetno nam je bitno da koristimo prirodne materijale jer naša koža zaslužuje da se na taj način njeguje i da može da diše. Ono što čini naš brend specifičnim su i poruke koje se ističu na našoj odjeći, a koje su uvijek ispisane na lijevoj strani jer se smatra da je lijeva strana našeg tijela vezana za ženski princip u svima nama. Kroz KAUR, mi želimo da komuniciramo. Da se ženama obraćamo kroz poruke koje su na neki način ljekovite za dušu i koje će inspirisati da se povežu sa sobom. Poruke su podsjetnik na ljepotu našeg bića i mudrosti koju dobijamo od prirode koja nas okružuje", kažu Amra i Ada.
Pitali smo i koje je pravo značenje imena njihovog brenda, a ispostavilo se da se iza naziva krije zanimljivo objašnjenje.
"Riječ kaur ima korijene u tradiciji Kundalini joga prakse koju obje prakticiramo. To je duhovno prezime koje svaka žena dobije pored svog imena. Značenje je dvosmisleno kao što je i priroda žene. Prvenstveno, prevodi se kao 'princeza', ističući kvalitete nježnosti, gracioznosti, senzualnosti i mekoće. Ona koja korača ponosno i svjesna je šta ovom svijetu donosi. Zatim, ima i drugo značenje, a to je 'lavica'. Ona nosi kvalitete snage, hrabrosti, sposobnosti da okuplja, štiti i drži u cjelini svoju porodicu. Ove kvalitete su date svakoj ženi, i svaka žena može da ih manifestira u svom životu. Zbog toga imamo i tzv. tagline koji glasi 'Gracious but Fierce', jer žena je snažna i nježna u isto vrijeme. Shvatile smo da je značenje riječi kaur zajedničko nama dvjema, ali i svim ženama ovog svijeta", ističu.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/230530115.14_xxl.jpg?v=1730639445)
Osim odjeće, KAUR organizuje i zajedničke časove joge u prirodi. Ada i Amra su nam otkrile kako izgleda jedno takvo druženje.
"Oduvijek smo voljele ići u prirodu, a tokom pandemije planinarenje je postalo značajan izlaz iz svakodnevnice i jedan vid terapije za sve nas. Shvatile smo koliko bi bilo korisno i ljekovito da spojimo boravak u prirodi sa praksom jogom, pa smo tako organizovale prvo okupljanje na Visočici gdje smo spojile joga praksu i planinarenje", pričaju.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/230530115.18_mn.jpg?v=1730639445)
Kao što joga poziva da se dublje susretnemo sa sobom, tako to čini i netaknuta priroda sa kojom smo zaista blagoslovljeni u našoj zemlji.
"Cijeli koncept se bazira na jednoj šetnji koja se radi u tišini do planinarskog vrha koji odaberemo za uspon. Potom se u prirodi uradi čas joga prakse, nakon čega slijedi opuštajući dio uz hranu, piće i upoznavanje novih, sebi sličnih ljudi. Ove godine definitivno planiramo da uradimo barem nekoliko ovakvih događaja", otkrile su Amra i Ada.
Osim što je KAUR prepoznala zajednica žena koja ga inspiriše da bude ono što jeste i njeguje njegovu autentičnost, sada je poznato da njihov rad cijene i muškarci. Pitale smo vlasnice planiraju li raditi i muške komade odjeće.
"Interesantno je kako su mnogi muškarci prepoznali i osjetili ovu priču. Često nam se jave sa ohrabrujućim i podržavajućim porukama, ali i rado poklanjaju našu odjeću svojim voljenim ženama i na te smo momente posebno ponosne. Za sada nismo razmišljale o kreiranju muške odjeće, ali nikad se ne zna u kom smjeru sve potekne u budućnosti", ističu iz KAUR-a.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/230530115.11_xxl.jpg?v=1730639445)
Njihova najnovija kolekcija nosi naziv "Abundance," što u prevodu znači obilje i blagostanje, a trenutno je dostupna na sljedećem linku.
"Sa ovom kolekcijom prvi na tržište donosimo jedan izuzetno kvalitetan prirodni matreijal čija je proizvodnja potpuno ekološka i koji je sam po sebi biorazgradiv, a pri tome je izuzetno mekan na koži, lepršav i lagan", najavile su Amra i Aida.
Za kraj su poslale poruku i onima koji, kao što je to slučaj i sa njima, imaju svoje snove, ali se pitaju da li ih slijediti ili ne.
"Treba imati vjeru u sebe i svoju ideju te hrabrosti da pričate svoju priču. Ne sanjajte malo, već sanjate veliko. Dopustite sebi da maštate i vizualizirate. Dopustite drugima da vam pomognu jer tako se gradi zajednica ljudi koji se međusobno podržavaju i rastu zajedno. Uredu je griješiti, i griješit ćete, ali na greškama najviše učimo i one nas usmjere tamo gdje trebamo da idemo, a ne gdje smo mislili da trebamo ići. Budite svoji i ne bojte se da to pokažete svijetu, jer to je upravo razlog zbog čega ste tu", zaključak je dvije dame.
Amra i Ada pozvale su sve i na OREA Art Market, koji će se održati 11. juna u periodu od 10 do 18 sati u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu. Osim što će posjetitelji tamo, između ostalog, moći pronaći njihove, kao i predmete ostalih izlagača, biti će to prilika za super druženje i sticanje novih poznanstava iz svijeta bh. kreativaca.