Sajam vjenčanja u Međugorju i ove godine donio sve što treba mladencima
Glavna organizatorica ovog specijaliziranog sajma Deana Leko složila se s nama da je ovo najbolje dosadašnje sajamsko izdanje.
"Drago mi je da sajam iz godine u godinu napreduje. Osma nam je ovo godina i smatram da smo prerasli u jednu tradicionalnu sajamsku manifestaciju. Svake godine je to između trideset i četrdeset izlagača, ovisno o tome koliko nam prostor dopusti. Ove godine smo imali veću potražnju nego što je bilo izložbenih mjesta. Kao što se vidi - sajamski prostor je maksimalno iskorišten", pričala nam je Deana u isto vrijeme koordinirajući dešavanja na sajmu.
Leko nam kaže kako je Etno selo u Međugorju idealna lokacija za jednu ovakvu manifestaciju i ne namjeravaju je mijenjati.
"Imamo prekrasnu dvoranu, sjajnu gastronomsku ponudu, smještajnih kapaciteta za sve goste sajma i javne ličnosti koje dođu ponajviše iz Sarajeva ili susjedne Hrvatske. Stalna su dešavanja na pozornici, tu su modne revije, nagradne igre, cvjetne radionice, razni performansi i sve ono što jedan sajam mora imati", priča nam Leko.
Organizatori, iako zadovoljni sajmom, već razmišljaju o narednim godinama, promjenama za koje smatraju da su potrebne.
"Svake godine želimo izmijeniti program, ali i javne osobe koje dolaze na sajam. Mladenci su svake godine drugačiji i svaki novi mladenci koji dođu na sajam, on je njima novost. Zaista puno ljudi u sklopu sajma sklopi posao, sama činjenica da se ljudi odazivaju na naš poziv govori u prilog da mnogi ovdje dogovore posao ili pak pomognu sebi u organizaciji svog vjenčanja", kaže nam Deana.
Svake godine važan dio sajma je humanitarna modna revija, tako je to bilo i ovaj put.
"Osam humanitarnih akcija smo imali do sada pomažući onima kojima je najpotrebnije. Prve godine je to bio Centar Los Rosales, druge godine radili smo za mostarsku bolnicu, kasnije za Udruženje Susret... Ove godine na redu je Edukacijsko-rehabilitacijski centar za osobe sa poteškoćama u razvoju iz Ljubuškog. Prihod od pet maraka, koliko košta ulaznica za reviju, ide za centar, kao i jedna marka od ulaznice za sajam", priča nam organizatorica.
Humanitarna revija imala je urnebesan voditeljski dvojac jer su publiku uveseljavali Miroslav Škoro i Enis Bešlagić. Bili su tu i grupa Colonia, Lucija Kontić koja je zaštitno lice sajma, Dejana Rosuljaš s OBN-a, dizajnerice Kristina Burija i Andrea Zvono te mnogi drugi.
Među vjenčanicama, odijelima, dekoracijama, nakitom, fotografima i brojnim drugim stvarima prijeko potrebnim za svako vjenčanje, primijetili smo i jedan novi brend, koji na Sajmu vjenčanja traži svoju priliku. Ana Matić Raguž predstavlja svoju prirodnu kozmetiku Ardiu koja je dobila ime po ilirskom plemenu koje je nastanjivalo Hercegovinu u 14. stoljeću.
"Ardijevci su bili poznati po svom vođi Argonu, koji je pak bio snažan i veliki pobjednik. Mi smo zbog toga i došli do svog slogana 'Snaga prirodne energije'. Sve je proizvod našeg rada, a na sajmu smo prvi put jer je i naša kozmetička linija još u startu. Sajam je odličan, nama je ovo sjajna promocija i bitan iskorak", kazala nam je Ana.