Poznate mame u kreacijama Emine Husedžinović-Ibrahimović u borbi protiv svih vrsta karcinoma
Poznate dame koje su, između ostalog i majke i koje su ostavile traga u kulturnom, poslovnom i javnom životu BiH imale su priliku kao ambasadorice učestvovati u manifestaciji pod nazivom "The Power of Women" (Snaga žena).
Manifestacija ima za cilj ukazati i podići svijest o karcinomima i borbi protiv svih vrsta karcinoma.
"Ideja je moja. Izabrala sam snažne i uspješne dame koje su majke i iz različitih su sfera. Solidarisale su se i pristale nositi oznake borbe protiv karcinoma. Obično su projekti zasnovani na borbi protiv određene vrste karcinoma, a mi smo odlučili da se borimo protiv svih", rekla je dizajnerica Husedžinović-Ibrahimović.
Dame su pronosale crne haljine slavne bh. dizajnerice Emine Husedžinović-Ibrahimović. Emina je pod brendom "Design by Emina" specijalno za ambasadorice kreirala crne haljine sa detaljem u boji-mašnicom od kojih svaka boja označava jednu vrstu karcinoma.
Voditeljica Adrijana Gavrić nosila je crnu haljinu sa sa bijelom mašnicom koja simbolizuje borbu protiv karcinoma pluća.
Model i modna dizajnerica Samra Menzilović-Ćatić na crnoj haljini je imala ružičastu mašnicu, simbol borbe protiv karcinoma dojke.
Marketing menadžerica Aida Terzić na crnoj je haljini imala zelenu mašnicu koja označava borbu protiv karcinoma jetre.
Merima Halimanović, direktorica, PR i marketing menadžerica nosi sivu mašnicu, znak borbe protiv raka mozga. Blogerica Marija Hudolin na crnoj haljini imala je zlatnu mašnu koja označava borbu protiv svih oblika dječijeg karcinoma.
Psihologinja Emira Mešanović nosi ljubičastu mašnicu koja simbolizuje borbu protiv svih oblika karcinoma. Brend menadžer Lejla Huseinović-Begović dobila je narandžastu mašnicu, simbol borbe protiv leukemije.
Amra Ibrahimović, voditeljica i urednica, na haljini nosi žutu mašnicu koja je simbol borbe protiv sarkoma. Pjevačica Dunja Fazlić nosila je crvenu mašnicu, simbol borbe protiv raka grlića maternice.
Modna dizajnerica Emina Husedžinović-Ibrahimović nosila je plavu mašnicu na svojoj haljini koja je simbol borbe protiv raka debelog crijeva.
Drugi dio manifestacije imao je revijalni karakter. Emina Husedžinović-Ibrahimović predstavila je kolekciju jesen/zima koja nosi naziv "Viktorijanska šuma", koja predstavlja spoj 19. stoljeća i savremene forme, čiji je cilj ukazivanje na prirodne ljepote i borbu za njihovo očuvanje u ekološkom smislu.
"Šaljemo pozitivnu poruku. Utječemo na žene kako bi vodile brigu o zdravlju, redovno se kontrolisale i na taj način sprječavaju bolest. Solidarišemo se sa onima koji već vode bitku protiv karcinoma i poručujemo kako bolest nije kraj", dodaje Emina.
Moderator i domaćin, kao i PR Bosna-Sunce osiguranja i Poliklinike Sunce-Agram Aida Hadžibajrić, večeras je na sebi imala crvenu haljinu sa crnim mašnicama koje simbolišu borbu protiv melanoma.
Manifestacija je održana pod pokroviteljstvom Poliklinike Sunce-Agram koja je kao društveno odgovorna zdravstvena ustanova prepoznala značaj projekta čiji je cilj podizanje svijesti o karcinomu, kao i ulozi prevencije i samobrige o zdravlju žena.
Manifestaciju su podržali Ministarstvo kulture i sporta KS, hotel Bristol kao domaćin, Nutribulet, Slim Line club, Avon kozmetika, Ella voda, cvjećara Agava, kreaativna i izvršna produkcija Ataxmedia i ABC MODELS. Za izgled dama odgovoran je frizerski salon Madam i Kultura ljepote koji su se pobrinuli za šminku.
MMS studio i Haris Nuhanović napravili su kratki film o ovom projektu, a organizator i producent projekta je udruženje Urban Etno.