Putnik EasyJeta Alex naručio je obrok koji je na fotografiji menija izgledao i više nego primamljivo, no ispostavilo se da je riječ o velikom razočarenju.
Posada ove avio-kompanije u ponudi je izdvojila sendvič u vidu svježeg bageta sa povrćem, pestom i namazom od humusa, međutim, nakon što je jedan takav naručio, Alexu je stjuardesa servirala nešto ni nalik tome.
Sve je odlučio podijeliti javno, a na snimku koji sada kruži internetom vidi se kako je u bagetu došao svega trag povrća raspoređenog na jednu "hrpicu", dok je količina umaka ispod bila gotovo neprimijetna.
"Je li ovo najgora hrana i reklama avio kompanije koju ste ikada vidjeli", pitao je Alex koji je sendvič platio 5 funti, odnosno nešto više od 11 KM.
Objasnio je kako je vratio sendvič i tražio novi, a članovi posade rekli su mu da ne treba biti začuđen jer "slike rijetko odražavaju stvarnost".
Alex koji je iz Pariza letio za London, dodao je kako je platio i 2 funte za flašu vode (4,5 KM) koju nikada nije dobio jer je posada rekla kako će avion brzo sletjeti.
O cijelom "incidentu", oglasio se i glasnogovornik EasyJeta koji je rekao: "Svjesni smo ovog snimka i istražit ćemo ovo s našim maloprodajnim dobavljačima jer se čini da posluženi artikl ne ispunjava visoke standarde koje očekujemo od našeg asortimana hrane i pića za naše kupce".
Također, zaključio je i kako će ostati u kontaktu sa turistom kojem će se izviniti za njegovo loše i razočaravajuće iskustvo.