Kazahstanska turistička zajednica koristi Boratovu frazu u promociji zemlje
Međutim, turistička zajednica ove zemlje odlučila je prihvatiti Borata kao savršen marketinški alat - pogotovo zbog činjenice da je drugi nastavak ovog ostvarenja upravo predstavljen javnosti.
Objavili su niz kratkih videa kojim ističu krajolik i kulturu zemlje, koristeći uz to krilaticu "Vrlo lijepo". Odgovor korisnika društvenih mreža bio je vrlo pozitivan, mnogi su rekli kako reklame šalju pozitivnu poruku i promovišu film na vrlo lijep način.
"Bravo, sjajan način da obgrlite publicitet koji je stvorio komičar i pretvorite ga u pozitivnu poruku", navodi se u jednom od komentara.
Kada je prvi film o Boratu objavljen 2006. godine, vlasti su zabranile njegovu objavu na DVD-u, a ljudima je bilo zabranjeno da posjećuju web stranicu ovog ostvarenja. Ove odluke su donesene jer su vlasti u Kazahstanu smatrale da film prikazuje ovu zemlju kao rasističku, seksističku i primitivnu zemlju.
Međutim, kazahstanska vlada se nekoliko godina kasnije zahvalila Cohenu zbog povećanja turizma u zemlji. Prema riječima nekadašnjeg ministra Yerzana Kazykhanova, od objave filma do 2012. godine vizu za ulazak u ovu zemlju je na godišnjem nivou tražilo deset puta više ljudi nego inače.