Ove navike užasno nerviraju hotelsko osoblje, izbjegavajte ih da ne bi došli u neugodne situacije
Nošenje kućnog ogrtača u restoranu hotela
Nošenje kućnog ogrtača u prostorijama kao što je hotelski restoran nije primjereno. Prema Pedru Richardsonu, čovjeku koji je radio kao recepcionar, konobar i upravitelj hotela, kućni ogrtač biste trebali ostaviti za odlazak na bazen.
Ranije traženje sobe
Ranije traženje sobe u kojoj ćete biti ne samo da se smatra nepristojnim, nego ponekad i nemogućim. To je zato što većina soba bude zauzeta noć prije pa je sobu potrebno pospremiti kako bi bila uredna za nove goste. Jedini način da dobijete sobu ranije je da pozovete hotel noć prije nego što dođete.
Pucketanje prstima prema osoblju
Pucketanje prstima kako bi dozvali osoblje ne samo da se smatra nepristojnim. nego i neugodnim ponašanje. Ova navika ne odnosi se samo na hotelsko osoblje, već i na ugostitelje i druge radnike u uslužnim djelatnostima.
Korištenje stvari koje vam ne trebaju
Lako je zaboraviti ili biti opušten u pogledu štednje energije tokom putovanja, ali svejedno možete nešto učiniti bez puno truda. Iako gosti ne dobivaju poseban račun za režije, trebali biste ugasiti svjetla i TV kad napustite sobu te voditi računa o očuvanju vode kako biste podržali okoliš.
Uništavati sobu
Jedna od prednosti boravka u hotelu je to što ne morate spremati krevet. Usluga čišćenja, međutim, nije izgovor da svoju sobu ostavite u potpunom neredu. Hotelsko osoblje nije tu da slaže vašu odjeću i druge lične stvari.