Mogli biste se iznenaditi
18

Putnici rangirali najrazočaravajuće turističke atrakcije svijeta, prvih pet je u Evropi

Piše: L. R.
Fontana di Trevi u Rimu (Foto: Shutterstock)
Fontana di Trevi u Rimu (Foto: Shutterstock)
Mnogi ljudi imaju popis odredišta koje žele posjetiti, a to su vrlo često evropske destinacije poput Rima, Pariza, Beča i Istanbula. Međutim, da li biste otkazali putovanje ako biste saznali da neke od ovih atraktivnih lokacija nisu ispunile očekivanja mnogih putnika?

Naime, kompanija za skladištenje prtljage Radical Storage uradila je istraživanje koje je uključivalo više od 95.000 putnika koji su posjetili 200 najposjećenijih znamenitosti, a kako bi otkrila najrazočaravajuće svjetske turističke atrakcije.

Prvih pet mjesta zauzele su evropske znamenitosti, od kojih se neke često smatraju atraktivnim destinacijama.

Alton Towers, Velika Britanija

Izvorno privatni posjed koji je pripadao grofu, teren je otvoren u 19. vijeku radi prikupljanja sredstava. Inspirisan uspjehom Disneylanda u SAD-u do 1980-ih park se transformirao u tematski park. Sa 10 tematskih područja raspoređenih na 910 hektara, Alton Towers je najveći tematski park u Velikoj Britaniji.

Alton Towers u Staffordshireu (Velika Britanija) (Foto: Shutterstock)
Alton Towers u Staffordshireu (Velika Britanija) (Foto: Shutterstock)

Međutim, gotovo polovica recenzija (49,4 posto) za zabavni park sa sjedištem u Staffordshireu sadržavala je riječi koje ukazuju na negativno iskustvo. U kontekstu, prosječna stopa negativnih recenzija u studiji je 10,9 posto.

Gledajući pobliže teme negativnih recenzija, Alton Towers je imao najveći postotak recenzija koje su se posebno žalile na vrijednost za novac. Gledajući recenzije, nisu vožnje ono što često razočara kupce, već korisnička služba. Uobičajene pritužbe uključuju pogrešne informacije o ulaznicama i očekivanja plaćanja za preskupe dodatke (kao što su hrana i piće ili pristup različitim dijelovima parka).

Terme i bazeni u Budimpešti, Mađarska

Kupalište i bazen Szechenyi u glavnom gradu Mađarske, najveće je ljekovito kupalište u Evropi i od 1913. godine vodi se kao wellness turističko odredište.

Kupalište i bazen Szechenyi u Budimpešti (Foto: Shutterstock)
Kupalište i bazen Szechenyi u Budimpešti (Foto: Shutterstock)

Međutim, više od trećine ispitanika (37,2 posto), koji su ostavili recenziju na internetu su naveli da su nezadovoljni. Osim kupaćih kostima, posjetitelji također trebaju imati i strpljenja, budući da su kupališta zauzela treće najgore mjesto u kategoriji gužve i pristupačnosti (16,8 posto svih recenzija).

Siam Park, Španija

Siam Park na Tenerifima je najveći vodeni park u Evropi. Park je tajlandske tematike i otvorila ga je tajlandska princeza Maha Chakri Sirindhorn 2007. godine. Zahvaljujući uspjehu parka, Siam Park bi trebao dobiti sestrinski park El Veril.

Siam Park na Tenerifima (Španija) (Foto: Shutterstock)
Siam Park na Tenerifima (Španija) (Foto: Shutterstock)

Međutim, posjet "najboljem vodenom parku na svijetu" nije uvijek ugodan. Recenzenti često spominju nepristojno osoblje i probleme s pristupačnošću.

Neki su recenzenti čak spomenuli osjećaj srama zbog svoje težine, a drugi su istaknuli da park uopće nije prilagođen osobama s invaliditetom. Sveukupno, gotovo trećina (31,2 posto) recenzija imala je nešto negativno za reći o svom iskustvu.

Time Out Market u Lisabonu, Portugal

Market kojeg je osmislio i sagradio časopis Time Out 2014. godine, nagrađen je prestižnom nagradom The Hamburg Foodservice Award 2018. godine.

Međutim, prema recenzijama, stvari su se od tada možda pogoršale. Više od četvrtine recenzenata (28,4 posto) otišlo je kući s razočaranjem.

Time Out Market u Lisabonu (Portugal) (Foto: Shutterstock)
Time Out Market u Lisabonu (Portugal) (Foto: Shutterstock)

Naime, čini se da je Time Out Market u Lisabonu žrtva vlastitog uspjeha. Atrakcija je imala najveći postotak recenzija u kojima se spominju gužve ili problemi s pristupom.

Fontana di Trevi, Italija

Fontana di Trevi je barokna fontana u Rimu i prikazana je u popularnim filmovima kao što su Fellinijev "La Dolce Vita" i Wylerov "Roman Holiday". Svake godine turisti u fontanu bace oko milion eura, a novčić bačen u fontanu trebao bi osigurati povratak u Rim.

Međutim, ako želite baciti novčić u fontanu, možda biste trebali mudro odrediti vrijeme svog posjeta. Nakon Time Out Marketa u Lisabonu, recenzije su imale drugi najveći udio ljudi koji su spomenuli probleme s gužvom ili pristupačnošću (16,9 posto), a sve u svemu, jedan od četiri (24,6 posto) ljudi rekao je nešto negativno o svom iskustvu.