Upravo zbog toga je kompanija Qantas dobila ideju za putovanje "do nigdje". a radi se o letu čiji je cilj isključivo putovanje, ne destinacija.
Razgledanje pejzaža je popularno, a dokazu za to je Qantasov let koji je rasprodan za deset minuta. Mnogi putnici su željeli ponovo četjeti nakon što je australska kompanija ukinula gotovo sve međunarodne letove.
"Ovo je možda i najbrže rasprodani let u historiji Qantasa", rekao je direktor kompanije Alan Joyce.
Let će trajati sedam sati, a avion će letjeti iznad Queenslanda, Zlatne obale i New South Walesa.
Putnici će moći iz zraka vidjeti atrakcije poput luke u Sydneyju, Bondi Beach plažu i drugo.
Qantas je obećao i zabavu u avionu uključujući slavnog voditelja programa.
Putnici će letjeti Qantasovim putničim avionom Boeing 787 Dreamliner koji se obično koristi za interkontinentalne letove.
Avion će poletjeti s aerodroma u Syndeyju 10. okotbra, a nakon sedam sati će se vratiti. Prodane su 134 karte, a koštale su između 566 i 2.734 američkih dolara.
Nešto slično je uradila i japanska i tajvanska kompanija EVA Air 8. augusta koristeći avion A330 Dreamliner uređen na temu Hello Kitty, kao i japanska kompanija All Nipon Airways.
I druge kompanije planiraju slične letove, a među njima je i Singapure Airlines.