Povodom 4. rođendana
10

The Brew Co. uz podršku raje omogućio terapeutsku rekreaciju za djecu oboljelu od raka

Klix.ba
Foto: The Brew Co.
Foto: The Brew Co.
Septembar predstavlja nešto posebno za raju iz The Brew Co. jer označava početak njihove priče o drugačijem pristupu pivarstvu te ga već četvrtu godinu boje slavljeničkim bojama i uvijek, kako to oni kažu, s rajom.

Ove godine odlučili su vidjeti mogu li nadmašiti prošlogodišnji uspjeh trećeg rođendana tokom kojeg su skupili više od 8.000KM za podršku rada Roditeljske kuće.

Podsjećanja radi, ono što je privuklo njihovu pažnju prošle godine je činjenica da je septembar međunarodno priznati mjesec skretanja pažnje i podizanja svijesti o djeci koja boluju od raka. Ove godine odlučili su proširiti tu priču i probati pružiti još konkretniju podršku s ciljem jačanja mantre koju se definisali prošle gdine, a to je da #rajapodržava.

U odnosu na prošlu godine, ove godine su se odlučili za malo drugačiji koncept.

Pored toga što je cilj bio da se prikupi što više sredstava, ove godine su podržali inicijativu terapeutske rekreacije kroz plivanje za članove udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka" u saradnji s plivačkim klubom Spid koji veliki naglasak kroz svoj rad stavlja na rad s djecom i mladima s invaliditetom.

Prvi korak u realizaciji ove priče je bila rođendanska proslava koju su organizovali 14. septembra u prostorijama The Brew Puba, tokom koje su kroz više načina skupljanja uspjeli prikupiti 2.000KM. Priča tu nije stala i ova proslava predstavljala je samo početak.

Rezultat ove priče je da su zajedno sa kompanijama koje su podržale ovu priču, velikog broja građanki i građana Sarajeva i šire uspjeli obezbijediti sredstva za tri cilja koje su obećali na početku, a to su:

  • da obezbijede neophodnu opremu za plivanje za trideset djece iz udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka" i plivačkog kluba Spid, što uključuje kapice za plivanje, kupaće kostime, peškire i naočale za plivanje,

  • obezbijede sredstva za četiri mjeseca treniranja na Olimpijskom bazenu u Sarajevu uz rad s profesionalnim trenerima iz PK Spid,

  • siguran prijevoz za djecu i mlade iz Roditeljske kuće u Sarajevu na Olimpijski bazen i nazad u danima treninga.

Kroz više kanala prikupljanja sredstava, raja, kompanije koje su se odazvale i The Brew Co. uspjeli su prikupiti čak 11.000 KM za realizaciju inicijative terapeutske rekreacije za četiri mjeseca.

Između ostalog, integrisanje koncepta #plivanjejefurka tokom koje su ohrabrivali raju iz Sarajeva i šire da svojim plivačkim treninzima doprinesu uspjehu ove priče - jer su za svakih isplivanih 100 metara odvajali simboličnu svotu za podršku dostizanja ciljeva, rezultiralo je sa više od 100 isplivanih kilometara.

Veliki broj kompanija podržao je ovu priču, a to su Sparkasse bank, voda Oaza, Sport Vision, Exit Festival, Klix.ba, N1, Manuel Caffe, Propulsion, Alfa Energy, Con2Cus, Symphony, Gazprom, OBI, Addiko bank, Branded marketing agencija, Lego Store Sarajevo, Twin Cakes Sarajevo, Cloud Ronin, Eurofer Tuzla, DTP Studio Aries, Bracom SportShop i mnogi drugi.

"Jednostavno, kada smo vidjeli da je baš septembar mjesec u kojem se podiže svijest na tu temu, pomislili smo da je ovo jedna lijepa prilika da s našom rajom damo svoj doprinos", istakao je Orhan Galičić, idejni tvorac i osnivač ove prve mikropivare-puba u našoj državi te nastavio: "Ambiciozno je bilo pretpostaviti da možemo dostići prošlogodišnji uspjeh, ali je to bio najveći pokretač da i ove godine damo sve od sebe kako bismo pokazali da raja podržava te da zajedno možemo ispričati jednu lijepu priču o podršci, zajedništvu i snazi kolektivnog doprinosa, ali istovremeno uraditi nešto za ovu divnu malu raju kroz inicijativu terapeutske rekreacije".

The Brew Pub u saradnji s Udruženjem "Srce za djecu koja boluju od raka" i plivačkim klubom Spid, pod sloganom "Furka je proslavit' rođendan s Maherima" posvetili su svoju rođendansku proslavu upravo ovoj inicijativi s ciljem da se podigne interesovanje za rad Roditeljske kuće i plivačkog kluba Spid te svim nevjerovatnim stvarima koje rade.

Kako je protekla kompletna kampanja, možete pogledati u videu. Dalji koraci implementacije koncepta teraputske rekreacije jeste da se organizuju termini treninga.