U fokusu je prikaz olimpijskog plamena koji je gorio na stadionu Koševo, te silueta trkača koji trči ulicom prema plamenu.
"Ovo je godina u kojoj se u našem gradu evociralo mnogo uspomena na 14. Zimske olimpijske igre koje su održane u Sarajevu, a početkom godine održana je i Omladinska zimska olimpijada - EYOF. Imajući na umu ovu važnu obljetnicu, i mi smo ovim izdanjem polumaratona željeli na neki način iskazati homage događaju zbog kojeg će Sarajevo bez obzira na sve što ga je otad zadesilo, zauvijek ostati Olimpijski grad, i s tom idejom pristupili smo dizajneru Sanjinu Haliloviću, s kojim smo i prošle godine uspješno sarađivali na idejnom rješenju za našu centralnu utrku", izjavila je Jelena Hadžiosmanović iz Udruženja Marathon.
Za osnovnu boju odabrana je upravo narandžasta kao glavna boja korištena u materijalima te davne 1984. godine.
"Osnovni oblik je zapravo tlocrt stadiona s atletskom stazom, gdje je ispisana tipografija. Tim istim stadionom i atletskom stazom Koševo trče i sami učesnici polumaratona. Olimpijski plamen je iskorišten iz razloga što je to jedan od osnovnih simbola olimpijskih igara, a cilj je da trkači koji budu trčali polumaraton imaju uspomenu na olimpijski grad, i pobude emocije i duh olimpizma kojeg ima ovaj grad", pojasnio je Halilović.
U Udruženju Marathon se vrijedno radi na pripremama ovogodišnjeg polumaratona, kao i ostalih kraćih trka koje će obilježiti 2. Olimpija Run Fest 15. septembra, kada će pored Sarajevo Sberbank polumaratona trkači moći birati i među drugim trkama: trčat će se G-Drive štafetni polumaraton kao i Novo Nordisk Fun Run trka od 4km.
“Upravo te godine je u Sarajevo stigao rekordan broj sportista i njihovih pratilaca, a mi očekujemo da će ovo izdanje polumaratona predstavljati i rekordan broj trkača i gostiju koji će posjetiti Sarajevo da istrče 21.1 km ili neku od kraćih utrka Olimpija Run Festa da zajedno proslavimo pravi sportski i olimpijski duh ovog grada", izjavio je Erol Mujanović, Direktor Udruženja Marathon.
Sberbank BH je nastavila dugogodišnju saradnju s Udruženjem Marathon i generalno sponzorstvo Sarajevo polumaratona.
"Sberbank BH je aktivni promotor zdravog načina života kroz sponzorstvo Sarajevo Sberbank polumaratona. Razne naučne studije su pokazale da nas trčanje podmlađuje, čini nas sretnima i fokusiranijima, te smanjuje mogućnost različitih oboljenja", kaže direktor marketinga i komunikacija Sberbank BH Vedran Peršić.
"Vjerujemo da će ove godine biti rekordan broj trkača, te da ćemo svi zajedno poslati jasnu i glasnu poruku o zdravom načinu života“.
Prijave za sve utrke su otvorene i moguće putem web-stranice Udruženja Marathon na www.sarajevomarathon.ba.