Upravo s ciljem informisanja javnosti o pravilnoj zaštiti od sunca, adekvatnom korištenju sredstava za zaštitu te značaju prevencije, pregleda i rane detekcije sumnjivih promjena na koži, već osmu godinu zaredom kompanija dm sprovodi kampanju besplatnih dermatoloških pregleda, edukacije i savjetovanja, koja se ove godine realizira u četiri bh. grada pod motom "Za bezbrižno ljeto".
U proteklom periodu u posebno opremljenoj dm ljetnoj kućici besplatne dermatološke preglede i savjetovanja obavilo je 836 građana Banje Luke, Tuzle i Mostara, a danas dm je ljetna kućica stigla i u Sarajevo. Građani su pozvani da dođu do Velikog parka preko puta BBI centra gdje je dm ljetna kućica smještena i do kraja sedmice, tačnije do 23.8., obave besplatne preglede.
"Želja nam je animirati što veći broj građana da iskoriste priliku za besplatne dermatološke preglede i utvrde zdravstveni status svoje kože kao i upoznati ih s mogućnostima bezbrižnog uživanja na suncu uz pravilnu zaštitu", izjavila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga kompanije dm.
Kako bi se izbjegao period najjačeg sunca, preglede dermatoskopom i savjetovanja će u dva termina: jutarnjem od 8:30 do 10:30 sati, te u popodnevnom, od 17:30 do 20:30 sati, obavljati specijalistkinja dermatologije i venerologije dr. Vesna Mičić – Stanojević.
"Tokom ljetnih mjeseci kožu je potrebno posebno štititi kako proizvodima tako i mehaničkim sredstvima, što ustvari znači pratiti savjete hidrometeorologa o jačini sunčevog zračenja, izbjegavati boravak na suncu u periodu od 11 do 16 sati, koristiti preparate sa visokim faktorom zaštite sa UVA i UVB filterima, nositi prozračnu odjeću, šešire ili kačkete kao i odgovarajuće sunčane naočale po preporuci oftalmologa. Također, bitno je unositi što više tečnosti, kao i preparate za hidrataciju kože", savjetuje dr. Mičić – Stanojević uz preporuku da se pacijenti koji već imaju neku hroničnu kožnu bolest trebaju javljati na redovne kontrole po preporuci ordinirajućeg dermatovenerologa, dok za rano detektovanje malignih kožnih promjena savjetuje pregled mladeža dva puta godišnje; u proljeće i duboku jesen.
U okviru ove dm-ove kampanja, osim pregleda dermatoskopom i utvrđivanja općeg stanja kao i tipa kože i građani Sarajeva će putem besplatnih edukativnih materijala u dm ljetnoj kućici imati priliku saznati korisne informacije o tome kako kožu pravilno zaštititi te testirati Sundance proizvode za zaštitu od sunca kao i proizvode za njegu kože nakon sunčanja.