Oponašajući pravu vezu, Ashton pokušava da "raskine“ sa animiranim likom hrane (pizzom), ali pred njim je velika bitka. Ashton voli Pizzu ali kao i mnoga druga hrana i pića, ona ima naviku da prekorači granice dobrodošlice i time potkopava njegovo samopouzdanje i utiče na zdravlje njegovih zuba. Tek onda kad se Ashton obrati za pomoć svom pakovanju Orbita, konačno joj može reći zbogom i povratiti svoje samopouzdanje.
Govoreći o svojoj ulozi u kampanji, Ashton je rekao:
"Ja sam veliki obožavatelj Orbita i kada mi je Wrigley pristupio sa ovim konceptom mislio sam da bi bilo baš zabavno oponašati realni 'raskid'... to je ono s čime se svako može poistovjetiti. Ovaj oglas ima veoma pozitivan efekat. Ne možemo uvijek biti u prilici da poslije svakog obroka peremo zube i zato je puno lakše umjesto toga uzeti gumu za žvakanje i tako se otarasiti svih tih ostataka koji se zadržavaju na zubima. Samo pazite da budu bez šećera."
Gume za žvakanje bez šećera nakon svakog jela i pića mogu biti jak dodatak našoj zdravstvenoj rutini. Povećavaju lučenje pljuvačke koja pomaže ispiranju čestica hrane i neutralizira štetne kiseline, koje nakon nekog vremena mogu oslabiti vaše zube i na kraju dovesti do propadanja zuba.
Prednosti oralne zaštite Orbita, priznate su od strane FDI - Svjetske stomatološke Federacije, a podržan je i od strane nacionalnih stomatoloških udruga širom svijeta. Guma za žvakanje bez šećera je zdrava navika oralne higijene o kojoj ljudi ne znaju dovoljno.
U Wrigleyju su ponosni na suradnju i poručuju:
"Sa svjetski poznatim osmjehom, ko je bolji nego Ashton Kutcher za novo lice Orbit kampanje? Gume za žvakanje bez šećera su jednostavan i zabavan način pomoću kojeg možete u pokretu očistiti zube nakon obroka, gdje god se nalazili – i također, veoma su ukusni.“
Kampanja je najnoviji nastavak Orbit kampanje oralne zaštite, koja je uključivala poznatog glumca Antonio Banderasa, koji je raskidao sa razigranim likovima hrane koji su prekoračili granicu svoje dobrodošlice.