Održava se ove nedjelje
40

Bh. kreativci i unikatni proizvodi na još jednom OREA Art marketu

N. O.
Jedinstveni prodajni sajam rukotvorina sa bh. etiketom OREA Art market održat će po 4. put u nedjelju 5. juna 2022. u Botaničkom vrtu Zemaljskog muzeja BiH.

Tradicionalno okupljajući posjetitelje svih generacija i bh. kreativce, OREA Art market nudi spoj ugodnog ambijenta sa fantastičnom ponudom ručno rađenih proizvoda, gastro ponude i odlične zabave. Ove godine posjetiteljima će svoje proizvode predstaviti ukupno 57 učesnika, među kojima je prvi put i brend Bán Leather Goods sa proizvodima od kože.

"Ove godine ćemo prvi put biti izlagači na OREA Art marketu, a posjetitelji će moći uživo da pogledaju naše proizvode od kojih izdvajamo Kulin narukvice za sat, Borić i Šubić minimalističke novčanike, a tu će biti i nova verzija Banate novčanika", ističe Halid Kasapović osnivač i product dizajner brenda Bán Leather Goods.

U ovom kreativnom timu ističu kako žele stvarati unikatne proizvode koje će se prenositi s generacije na generaciju, zadržavajući kvalitet i tradiciju. Iako je njihov fokus izvoz proizvoda, ističu kako je saradnja sa OREA-om u posljednje dvije godine bila izuzetno vrijedna posebno kroz domaću platformu prodaje i promocije.

OREA nudi zaista veliku podrsku malim biznisima kroz različite forme radionica, promovisanja ili art marketa kroz jedan otvoren i veoma pozitivan odnos sa kreativcima, naglašava produkt dizajnerica Tatjana Kovačević – Vidović koja će se na ovogodišnjem OREA Art market predstaviti sa svojim najpoznatijim unikatnim proizvodima. Jedan od njih je AntiPlastik čaša. Dizajnirana i proizvedena u TAKO studiju keramike u cilju širenja vizije svijeta sa VIŠE KERAMIKE, a MANJE PLASTIKE.

Tatjana kroz svoj rad nastoji da oživi tradiciju grnčarstva u BiH, te prenese dio čari stvaranja keramičkog djela, kroz tragove u glini, potez ruke ili spuzvice, te zajedno sa određenom idejom vodiljom stvori proizvod koji priča priču kroz formu i emocije.

Podsjećamo ove godine OREA Art market ima humanitarni karakter jer će se sav novac od prodaje ulaznica donirati Udruženju Srce za djecu za potrebe Roditeljske kuće u kojoj borave roditelji sa djecom oboljelom od karcinoma. Do sada je kroz ovu akciju prikupljeno više od 20.000 KM.

Prepoznavajući važnost jačanja kreativne industrije i malih obrtnika u BiH, brojni su sponzori već godinama podrška u organizaciji i promociji OREA Art marketa među kojima je i Galenika.

"Našu saradnju sa Orea Art Marketom započeli smo prošle godine i veliko nam je zadovoljstvo da smo i ove godine dio ovog projekta. Galenika je prepoznala važnost ovog događaja dvojako, s jedne strane kao pružanje podrške malim privrednicima i kreativcima iz BiH, a s druge strane tu je humanitarni karakter ovog događaja što za nas ima posebnu važnost, jer je Galenika kompanija koja društveno odgovorno poslovanje drži na vrhu poslovnih prioriteta", izjavio je Naid Gubaljević, Country Manager za BiH u kompaniji Galenika.

Pored Galenike, OREA Art market ove su godine podržali i Općina Centar , UniCredit Bank, Visa, Lutrija BiH, Casa de CAMPARA, Bingo, BH Telecom, Europlakat, Franck, EuroExpress,Leda, ADRIATIC osiguranje, Gama AA security, Arton media kao i medijski pokrovitelji Klix, magazine Azra Bonjour , RSG Radio i Radio ANTENA.