Jedna od najpopularnijih fraza ranih 2000. bila je upravo riječ "wassup" koja je iskorištena u reklami za pivo "Budweiser". Ova poznata reklama ove godine slavi 20. rođendan, a mnogi kažu kako se osjećaju staro kada se prisjete vremena kada je ona tek izašla.
U reklami se pojavljuju prijatelji koji prate utakmicu i piju pivo, a upravo ju je njena jednostavnost dovela do titule jedne od najprepoznatljivijih i najpopularnijih reklama ikada.
Fraza je postala još poznatija onda kada je iskorištena u filmu "Scary Movie" kao parodija, gdje je ponovljena s drugim glumcima. Međutim, isječci i parodije ove reklame pojavljivale su se i na televiziji, radiju, na još filmova ali i u muzici.
Reklamu je napisao i režirao Charles Stone treći, koji se u njoj pojavio sa svojim prijateljima iz djetinstva.
Možda vas zanima
Nakon lapsusa u programu
Voditeljica crnogorskog izbora za Eurosong se oglasila zbog kritika: "Hejteri su izvukli 30 sekundi"
Inspiracija za praznike
Pronašli smo novogodišnje ukrase po pristupačnim cijenama koji će upotpuniti svačiji dom
Brzo pobijedite prehladu
Sezona je virusa: Donosimo nekoliko savjeta za one koji "nemaju vremena" biti bolesni
Vezani članci