Mladi reditelj ističe kako je snimanje počelo krajem novembra 2019. godine, kada je njegov otac u Historijskom muzeju BiH otvorio izložbu "Embraces" (Zagrljaji).
"Snimili smo otvaranje i zatvaranje te izložbe, a planiramo snimati i otvorenje 'Exodusa' 7. jula u Potočarima. Osim toga, planiramo snimati i u Počitelju, a ukoliko nam uslovi dozvole, voljeli bismo snimiti nekoliko kadrova u njegovom ateljeu u Veneciji", govori Zec.
Ovo nije prvi put da na ovaj način sarađuje sa svojim ocem, govori, a nekoliko snimaka koje je napravio ranije bit će prikazani u filmu.
"Želim da film prikaže Safetov odnos sa starim umjetnicima, način na koji su oni utjecali na njegov rad. Osim toga, želim prikazati i njegov odnos sa samom umjetnošću. Mislim da je ovo sjajna prilika da se govori o historiji umjetnosti, kao i o tome zašto će Safetov rad i on ostati zabilježeni u istoj toj historiji", kaže.
Prema prvim planovima, snimanje bi trebalo trajati godinu dana. Unutar ovog vremenskog perioda će snimateljska ekipa pratiti sve umjetnikove aktivnosti. Zec ističe kako bi volio da film bude prikazan i na Sarajevo Film Festivalu, ali kako još uvijek nema konkretnih planova.
"Pomalo je čudno raditi film sa Safetom. S jedne strane, ja ga najbolje znam i nekako je najbolje da ja preuzmem poziciju reditelja. S druge strane, nekad je važno uz sebe imati nekoga ko stvari gleda s vana, malo objektivnije. Ja sam nekad preblizu", ističe.
Dodaje kako mu je zbog toga drago što je poziciju direktora fotografije zauzeo Mustafa Mustafić.
"Zapravo, logično je bilo da će se o ovako velikom umjetniku nekada snimiti nešto, samo je potrebno napraviti nešto ozbiljnije, nešto filmski. A s kim bolje to uraditi nego s Mustafićem, on je filmski čovjek, profesionalac. Ovdje ima materijala da se napravi više filmova, ali ćemo se mi potruditi da snimimo jedan kvalitetan", zaključuje Zec.