"Brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvarat će raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekt se zasniva na najsavremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizovano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korištenje state-of-the-art rješenja kao što su kamere s automatskim čuvanjem podataka na cloudu, interaktivne aplikacije i najsavremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontrolisanim i robotizovanim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svijetu neviđenom stepenu implementacije virtuelne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima, koji će se ostvarivati iz 4 virtuelna studija koji će biti najveći na području cijele jugoistočne Evrope. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizovani, a inovativnom primjenom najsavremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizuelne standarde", kažu oni.
U zabavnom programu muzičke i kulinarske emisije, kvizovi i sopstveni originalni reality show donosit će pregršt emocija, a nekoliko regionalnih mega zvijezda vodit će, svaka svoj i sasvim različit, late night talk show, dodali su.
"Nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom i lokalnim pristupom svakom tržištu zasebno, publika će kroz informativni program Une dobiti najtačniju informaciju o aktuelnim događajima. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije s televizijskim sadržajem. Brand Una inspirisan je prekrasnom rijekom Unom, koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obilježavaju ovu regiju, Una želi svojoj publici pružiti najbolji i najkvalitetniji sadržaj", navode.
Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijalizovan za finansiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić, koji je nakon uspješne karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.
Vodeći saradnik i partner u razradi koncepta Une je Miloš Ratković, jedan od najuspješnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj, koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata. Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac s dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pisanim medijima i pokretač prve digitalne TV u regionu Fox TV.
Direktor produkcije je Krešo Marić, koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim poduhvatima sticao na HRT-u, preko Nove, RTL-a, N1 i u mnogim nezavisnim projektima. Direktorica programa Viktorija Jeftić uspješno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV stanica u regiji: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.
Direktor prodaje Marko Šobot dugo je uspješno upravljao projektima višemilionske vrijednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regije: Direct Media i Publicis Media.
Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku karijeru gradio je 25 godina kreiranjem programskih sadržaja i marketinških i komunikacijskih kampanja na RTS-u, Prvoj televiziji i B92.
"Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, veseli se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledaocima i korisnicima digitalnih usluga", kažu oni na kraju.
Već ranije je objavljeno da će jedna od zvijezda ovog TV projekta biti hrvatska pjevačica Severina.