Kreatorka, zvijezda, spisateljica i ko-rediteljica filma "I May Destroy You" održala je jedan od najkraćih govora tokom noći, a istovremeno jedan od najefektnijih i "najglasniji" zbog poruke koju je nosio.
Coel je u svom govoru zahvale učinila nešto neobično: mislila je na svoju publiku, pokušala je doprijeti dalje od ostalih zabavljača koji su sjedili u prostoriji s njom.
"Napišite priču koja vas plaši, zbog čega se osjećate nesigurno, koja vam nije ugodna", rekla je Michaela te nastavila: "Izazivam vas... Čini se da se vidljivost ovih dana nekako poistovjećuje s uspjehom. Ne bojte se nestati - iz nje, od nas - neko vrijeme i vidjeti šta vam dolazi u tišini."
Razgovarala je direktno s potencijalnim piscima u nadi da će jednog dana biti na pozornici na kojoj je ona. I nije ih samo savjetovala, u noći pompe i slavlja, podsjetila ih je na vrijednost tihih pobjeda.
Većina govora i dodjele nagrada, bez obzira na dužinu, ne zvuči ovako. Obično su to ode ljudima koji su sarađivali na određenom projektu koji se slavi, uz uzvike rodbini i prijateljima.
Coelin govor je bio jedan od rijetkih koji se fokusirao na ono što ceremonije poput Emmyja i dalje zanemaruju: ono što publika kod kuće zaista želi vidjeti. Ovogodišnji Emmyji isprobali su nekoliko sjajnih metoda za poboljšanje gledanosti nakon što prošlogodišnja virtuelna dodjela nije uspjela privući gledatelje. Format 2021. oponašao je Zlatni globus s gostima koji sjede za stolovima uz hranu i piće.
U emisiji je gostovao voditelj, zabavljač Cedric, koji je glumio u pregršt unaprijed snimljenih skečeva.
Coel je, nasuprot svemu pripremljenom, pozvala publiku. Umjetnost njenog govora - u kojem je nagradu posvetila "svakom preživjelom seksualnog napada" - proizašla je iz njenog prepoznavanja da će ljudi gledati, spuštali gledanost ili ne, i tražiti nešto izvan GIF-ova reakcija na dodjeli i čestitki koje su zvijezde uputile same sebi prilikom preuzimanja nagrada.
Upravo je prepoznavanje onog bitnog u gomili formalnosti izdvojilo mladu glumicu i rediteljicu od svih ostalih govornika, a koja je istovremeno postala prva Afroamerikanka koja je osvojila Emmy u kategoriji pisanja scenarija ograničene serije.