Na fotosima je obuća žrtava pronađena u masovnim grobnicama i na Maršu smrti u istočnoj Bosni nakon zločina genocida nad tamošnjim muslimanima počinjena tokom rata devedesetih.
Ta obuća, više puta popravljana i prepravljana prije nego što su vlasnici doživjeli tragičnu sudbinu, inspirisala je mladog fotografa da ukaže na odsustvo empatije za hiljade ljudi u srcu Evrope.
Fotografu je naročito upečatljiva obuća koju su ljudi u enklavi Srebrenica dobijali kao humanitarnu pomoć preko UNHCR-a, a za koju su vjerovali da se na Zapadu u njoj sahranjuju preminuli. Stoga su je prozvali zloslutnim imenom - mrtvare, što je i naziv najavljene kreativne Durgutove izložbe.
Britanski fotograf Paul Lowe je rekao da se Durgut prema pronađenim cipelama odnosi pažljivo i s namjerom kao da su predmeti izgubljene civilizacije u muzejskoj zbirci.
"Pažnjom koja je posvećena ovim ličnim stvarima, autor svjedoči o njihovim vlasnicima, stvarajući poražavajuće moćan, ali duboko suptilan uzvik muke i bola", napisao je Lowe.
Uspijevajući zabilježiti autentične prizore ljudske tragedije, Durgutov šaroliki fotografski rad prepoznat je i izvan granica Bosne i Hercegovine i regije nastale raspadom biše Jugoslavije, a njegove radove objavljivali su i nagrađivali domaći i internacionalni mediji.
Projekat "Mrtvare", koji će biti prezentiran i u formi knjige, podržao je i potpuno finansirao Memorijalni centar Srebrenica - Potočari.