
Autor je pet puta boravio u BiH između ratne 1993. i 1995. godine a '93., dok je Sarajevo ulazilo u drugu zimu strahovite opsade, na porušenim objektima pojavile su se njegove velike crno-bijele fotografije i na njima djeca kao najčešći likovi kojima je umjetnik doradom dodao anđeoska krila.
Autor te neobične ulične umjetnosti došao je u Sarajevo usred strahota uvjeren da se povijest Evrope odigravala tu i da je to bio rat koji se dešavao i u njegovoj kulturi, kako će izjaviti u jednom poratnom intervjuu.
U galeriji Duplex100m2 od večeras do 28. septembra bit će petnaestak njegovih "anđela" tužnog, veselog, umornog, ponosnog ili obeshrabrenog lica, uslikanih u atmosferi neizrecive patnje velikog grada.
Izložbu je podržala i pomogla velika i dugogodišnja prijateljica Sarajeva Agnes B.
Louis Jammes je počeo u ranim '80-im godinama prošlog vijeka, snimajući poznate umjetnike kao što su: Julian Schnabel, Keith Haring, Jean-Michel Basquiat, Robert Combas ili Andy Warhol.
Nastojao je istraživati svijet i otišao na mjesta gdje idu novinari i ratni dopisnici.
Bio je u Tunisu, Čečeniji, kod Berlinskog zida (1991.), Černobilu (1990-1991.), Sarajevu (1993.), Africi (1996.), Gazi (1996-1997.), Iraku (2004.), Egiptu (2012-2013.).
Nije slikao barbarizam nego žrtve, većinom djecu, samu, u okruženju koje on potom obrađuje i kao da se zapravo radi o slikarstvu a ne fotografiji. On uvodi ljepotu i besmrtnost tamo gdje postoje patnja i haos.