Kultura
318

Uspješni mladi biznismeni porijeklom iz BiH uspjeli spojiti bh. i skandinavski dizajn

Klix.ba
O kreativnosti Bosanaca i Hercegovaca, ma gdje god da žive svjedoči još jedan startup koji su pokrenuli dvojica mladića porijeklom iz BiH.

Zlatko i Hasan, iako su već preko 20 godina stanovnici Danske, nose Bosnu i Hercegovinu u srcu, a našli su i kreativan način da to pokažu. Oni su počeli dizajnirati unikatne postere sa motivima Bosne i Hercegovine koji se mogu naručiti preko web shopa Designio, a koje potom šalju širom svijeta.

Na ovaj način su omogućili Bosancima i Hercegovcima da unesu dio svoje domovine ili svog rodnog grada u svoj enterijer. O uspjehu njihovog biznisa svjedoče i svakodnevne narudžbe zanimljivih motiva sa Baščaršije, Starog mosta, Jajca, Bihaća, Banja Luke i drugih gradova. Designio kreativci svakodnevno nude nove ideje, te se svi posteri štampaju u ograničenim količinama, a uz svaki se dobije i certifikat za originalnost.

"Duže vrijeme se vodimo idejom da ponudimo originalne postere koji se baziraju i imaju veliki uticaj Skandinavije odnosno skandinavskog dizajna. Taj dizajn je jako cijenjen u cijelom svijetu, a na ovaj način pokušavamo da približimo Bosnu i Hercegovinu Skandinaviji i obrnuto. S jedne strane se nalazi bosanskohercegovački stil sa puno detalja, a sa druge strane skandinavska jednostavnost, što se pokazalo kao idealna kombinacija", izjavio je Zlatko Alispahić, jedan od osnivača Designio.

"Bosna i Hercegovina, koja nam je u srcu, je neizbježna tema naših radova, te nam je zadovoljstvo što našim ljudima koji žive daleko od svoje domovine možemo u njihove domove unijeti bar dio naše lijepe zemlje", dodao je Hasanović.

Pored postera sa motivima BiH, u prodaji se može naći i kolekcija Designio Kids koja je namijenjana najmlađem uzrastu. Osim što su zanimljivi dječiji posteri su i edukativnog karaktera.

"Djeca koja odrastaju u dijaspori nemaju direktnu vezu sa maternjim jezikom, te smo kroz naše postere odlučili da im pružimo malu pomoć. Tako smo kreirali postere sa abecedom i lako pamtljivim frazama uz koje će na zabavan način učiti maternji jezik", istakao je Alispahić.

"Cijene smo prilagodili da budu što pristuapačnije, a ostavili smo i mogućnost da sami date svom plakatu lični dio u posterima kroz ispis imena djeteta ili nekim drugim podacima", dodao je Hasan Hasanović.

Cijela Designio Kids kolekcija nosi i društveno-odgovornu notu, jer od svakog prodatog postera Designio donira 1 Eur za dječije domove bez roditeljskog staranja u BiH.

Zlatkova i Hasanova želja je da otvore izložbu i prodavnicu u Sarajevu koja bi radila tokom ljetnog perioda kada pretežno bh. dijasporea posjećuje glavni grad. Na taj način bi njihovi radovi, koji su rađeni sa puno ljubavi, bili još pristupačniji bosancima i hercegovcima, ma gdje god da danas žive.