Posebnim koncertom
42

U Sarajevu otvoreno 14. izdanje festivala Majske muzičke svečanosti

L. K.
Četrnaesto izdanje festivala Majske muzičke svečanosti počelo je u četvrtak, 20. maja, koncertom nastavnika Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu koji je održan u Koncertnoj sali Cvjetko Rihtman (Sala Srednje muzičke škole Sarajevo).

S obzirom na to da je ovogodišnje festivalsko izdanje posvećeno Ivanu Čavloviću (1949-2021), bivšem dekanu, profesoru Muzičke akademija UNSA i utemeljitelju Majskih muzičkih svečanosti, koncert je počeo izvedbom djela Dijalog III za violončelo i harmoniku (2019) u interpretaciji akrodeonistice Belme Šarančić i violončelistice Belme Alić koja je s pijanisticom Višnjom Bakalar odsvirala stav Slava vječnosti Isusovoj (Louange à l’Éternité de Jésus) iz čuvenog Kvarteta za kraj vremena (1941) za violinu, klarinet, violončelo i klavir Oliviera Messiaena (1908-1992).

Flautistica Mirna Mlikota Dizdarević se predstavila Sekvencom I (1958) za solo flautu Luciana Beria (1925-2003), dok je pijanistica Dina Fejzić izvela Pet bagatela Carla Vinea (1954), napisanih za solo klavir 1994. godine.

Kompoziciju Toccata i divertimento za vibrafon i marimbu op. 32 (2001) Neya Rosaura (1952) interpretirali su Davor Maraus (vibrafon) i Dario Kos (marimba), a pijanistica Azra Medić svirala je Sonatu br. 6 (1988) ruske kompozitorice Galine Ustvolskaje (1919-2006). Koncert su zaokružile violončelistica Belma Alić i akordeonistica Belma Šarančić izvedbom U dubini vremena (In die Tiefe der Zeit) iz 1994. godine, japanskog kompozitora Toshia Hosokawe (1955).

Snimak koncerta otvorenja Majskih muzičkih svečanosti će biti objavljen na zvaničnom YouTube kanalu Koncertna sezona MAS, gdje će se moći pratiti i naredni festivalski događaj, koncert Smjera za harmoniku koji će biti realizovan u ponedjeljak, 24. maja 2021. godine, u online formatu.