"Vuk mijenja dlaku, ali ćud nikad", poruka je ovogodišnjeg key vizuala.
Kreativno rješenje Festivala je radila agencija Ideologija. Kreativni producent Festivala Mirza Čustović je istako kako je "ovogodišnji plakat Festivala simbolizira sve nedaće i zla koja su nas zadesila u posljednjoj godini iza nas, aludirajući da ljudi i pojave koji su bili zli ce uvijek ostati zli i prilagođavati se sredini, željni za opstankom."
Plakat i poruka se snažno zalažu da moramo biti svjesni opasnosti i znati reagovati i suprotstaviti se i da dobro uvijek mora dominirati nad zlim idejama. Ideja plakata nam govori da će zlo uvijek biti zlo, samo u drugim oblicima, a da smo mi ti koji to moramo prepoznati i ne dozvoliti da dominira. Festival se snazno zalaže za mir, zaustavljanje stradanja nedužnih, promocije ljudskih prava i ideja koje individualce prepoznaju kao važne segmente svakodnevnog života sa svim njihovim pravima i potrebama.
Ovogodišnje kreativno rješenje, u svojim raznim izvedbama, će biti vidljivo širom Grada Sarajeva već početkom mjeseca jula kada će Sarajevo polako krenuti oblačiti svoje festivalsko OFF ruho.
16.Telemach Omladinski Film Festival Sarajevo će i ove godine, kao drugi najveći filmski festival u državi, predstaviti preko 80 kratkih i dugometražnih filmova na 5 lokacija širom Grada Sarajeva, 2 koncerta te 10 zabava.
Kao i prethodnih godina najveću pažnju publike privlačit će programi na otvorenim kinima, a Telemach OFF od ove godine predstavlja jedno svoje novo otvoreno kino u srcu Sarajeva.
Niz noviteta kao i sam program će biti predstavljeni na press konferenciji 6. juna te u periodu ispred nas, saopšteno je iz Press tima Festivala.