Počasni krug starim električnim tramvajem vratio sjećanja na slavne dane
U povodu Dana Kantona Sarajevo ovaj tramvaj danas je sa Željezničke stanice krenuo ka Baščaršiji u okviru promotivne vožnje koju organizuju Ministarstvo saobraćaja i KJKP GRAS.
Stari električni tramvaj umnogome se razlikuje od onih na koje smo danas navikli. Ima tek dvoje vrata i prima samo 24 putnika. Ipak, predstavljao je pravu novinu jer je zamijenio nekadašnji tramvaj na konjsku vuču. Saobraćao je od Željezničke stanice do Latinske ćuprije, a kada je pruga produžena do Vijećnice puštena je linija koja je saobraćala današnjom Titovom ulicom do Katedrale. Obala i Titova ulica su 1923. godine preko Baščaršije povezane šinama. Remiza je izgrađena iza Tvornice duhana.
Vožnja replikom prvog električnog tramvaja ponovo je bila prilika da se građani i turisti nakratko vrate u prošlost i osjete duh nekadašnjeg Sarajeva, jednog od prvih gradova Evrope koji su imali tramvaj. U njemu je sačuvano sve kako je bilo nekada, pa čak i drvene stolice u vagonu.
S obzirom da nije bilo originalne dokumentacije, replika tramvaja je urađena na osnovu priča GRAS-ovih uposlenika i drugih podataka koje su mogli pronaći. Napravljen je zanimljiv muzejski eksponat i urađena namjenska konstrukcija, a upravljanje prilagođeno našim uslovima.
Svojevremeno je postojala ideja otvaranja muzeja tramvaja.