Emisija Nedima i Namira
89

Pogledajte podcast "Besjede o obrazovanju": Razgovori o suštini školovanja

B. R.
Nedim Krajišnik i Namir Ibrahimović (Foto: Imrana Kapetanović/Mi o nama)
Nedim Krajišnik i Namir Ibrahimović (Foto: Imrana Kapetanović/Mi o nama)
U pandemiji koronavirusa podcasti su postali vrlo popularni. Nedim Krajišnik i Namir Ibrahimović vode podcast "Besjede o obrazovanju". Ibrahimović nam je ispričao o kakvom je podcastu riječ, a za koji je istakao da je izazvao pozitivne reakcije gledatelja.

Podcast je moguće gledati na YouTube kanalu i nalozima na društvenim mrežama Centra za obrazovne inicijative Step by Step. Nedim Krajišnik iz spomenutog centra je bio prvi voditelj podcasta. Ibrahimović, koji je direktor sarajevske Osnovne škole "Safvet-beg Bašagić" i bivši voditelj stručne grupe za kurikularnu reformu u Kantonu Sarajevo, je prvo bio Krajišnikov gost, a onda je i sam postao jedan od voditelja podcasta.

Ibrahimovića smo pitali zašto podcast i zašto "Besjede o obrazovanju".

"Kada smo počeli raditi, nismo razmišljali o podcastu kao formi. Počeli smo raditi prošle godine u sklopu aktivnosti tokom koje je Nedim koristio aplikaciju Zoom za razgovor s različitim ljudima iz obrazovanja. Među prvim gostima bio sam ja i pošto je to emitovano svaki dan, predložio je da i ja vodim intervjue. Kasnije smo shvatili da to možemo pretvoriti u podcast - da je to ta forma razgovora", kazao je.

Prema njegovim riječima, podcast im omogućava da rade onda kada žele i da mogu razgovarati onoliko koliko misle da jedna tema to zavređuje.

Ibrahimović je istakao da na ovaj način žele doprinijeti da se o obrazovanju govori što je više moguće.

"Ali ne u smislu dnevnoškolskih tema, kako ja to nazivam - u smislu početka školske godine, udžbenika, koliko je teška dječija torba, da li će model nastave biti ovakav ili onakav. Govorimo o suštinskim stvarima u obrazovanju - šta želimo od obrazovanog sistema, gdje se uči mimo samog školovanja, kako se stvari mogu unaprijediti, da osvijetlimo kutke obrazovanja o kojima možda nije razgovarano, da se neka obrazovna podtema razloži do najsitnijih detalja", naglasio je.

Potcrtao je da daju prostor i Zajednici inovativnih nastavnika, a za koju je naveo da ima nekoliko hiljada članova iz Bosne i Hercegovine i regiona, kao i gledateljima da postave pitanje sagovornicima.

Osvrnuo se i na način izbora gostiju.

"Temeljni kriterij jeste da li je neko prisutan u javnosti, da li je imao priliku već govoriti o ovim temama ili su to osobe koje rade u obrazovanju, ali u pozadini - rade u vrtićima, školama, fakultetima ili su važan i bitan segment društva. Vodimo se time da li neko može dati dovoljno informacija za podcast emisiju, a vezano za samo obrazovanje. Mislim da je vrlo malo osoba koje to ne mogu, jer svi smo prošli kroz obrazovanje. Da se govori o moći, utjecaju koji neko ima, a doprinio je da postoji bolje obrazovanje, svrsishodnije i korisnije za zajednicu", rekao je Ibrahimović.

Ukazao je na to da su reakcije gledatelja veoma dobre i da već emituju drugu sezonu podcasta. Napomenuo je da su u prvoj sezoni imali 50 emisija, a u drugoj su već snimili 21. Zadovoljan je zbog toga što imaju sve veći broj gledatelja.