Bh. voditeljica se požalila: Ljudi nam ne lajkaju plaćene objave, boje se da ćemo se obogatiti
"Plaćene objave/suradnje mnogo lošije prolaze", napisala je Zerina te dodala kako još niko nije dokučio zašto je to tako.
"Zašto ljudi ne žele podržati sadržaj zahvaljujući kojem su otkrili novi proizvod recimo koji će im olakšati u budućnosti. Koji će im možda riješiti neki problem. Dilemu. Sadržaj koji će im u svakom slučaju pomoći, a ne odmoći. Pa šta onda ako je netko i zaradio od tog istog proizvoda?", napisala je Zerina pa iznijela svoje mišljenje.
"Ja mislim da ljudi misle da mi od svakog lajka zaradimo 100 eura na plaćenoj objavi pa ne daj Bože, obogatit ćemo se preko njihovih leđa (ili bolje reći prstiju), postat ćemo milioneri, a oni godinama tapkaju u mjestu. E pa da se ne sekirate i da znate da to ne ide tako", nastavila je te objasnila da postoje influenceri koji koriste nešto što se zove "support" ili "engagement" grupe kako bi skupili više lajkova i komentara.
"Ja spadam u 10% koje nisu ni u jednoj takvoj grupi. Na mom profilu nema inscenirane podrške. Nema naštimanih komentara i nema lažnih komplimenata", piše Zerina između ostalog te je brendovima poručila da se dublje informiraju s kim surađuju, jer statistika ne znači ništa.
S njenom objavom su se složili još neki influenseri koji su Zerinino objašnjenje podijelili na svojim profilima ukazujući na isti problem s kojim se suočavaju.