Brojne osobe su tokom 2017. godine nizom akcija odlučile glasno zahtijevati promjene pri tome se koristeći i pogodnostima koje nude internet platforme, odnosno različite društvene mreže.
Mashabel je napravio analizu profila na Instagramu koji su se posebno zalagali za promicanje, informisanje i širenje pozitivnih vrijednosti u proteklih 12 mjeseci.
Kao prvi profil naveden je Women's March koji je napravljen u povodu jednih od najvećih protesta u historiji Sjedinjenih Američkih Država. Statistike govore kako je ovaj profil omogućio da poruke dođe do preko šest miliona žena širom svijeta.
Na drugom mjestu nalazi se TIME's UP profil koji pripada pokretu koji ukazuje na problem seksualnog uznemiravanja i zlostavljanja, spolne pristrasnosti na radnom mjestu i generalno nejednakosti. Na ovom profilu često se dijele i citati moćnih žena iz Hollywooda.
Mashabel kao primjer navodi i profil Bumble koji u svojim objavama tretira razvoj odnosa u poslovanju, prijateljstvu i generalno odnosu muškaraca i žena.
Na četvrtom i petom mjestu nalaze se Gurls Talk i Sad Girls Club.
Gurls Talk je društvena platforma za žene na kojoj se dijele iskustva o brojnim temama, a koja prate i citati poznatih ličnosti. Sad Girls Club je online zajednica koja se bavi mentalnim zdravljem i generalno stigmama. Ovaj profil nastoji stvoriti sistem podrškama ženama koje nemaju pristup liječenju.