Nike lansirao prvu skromnu kolekciju kupaćih kostima za žene s hidžabom
Iz kompanije Nike kažu da su kolekciju inspirisale plivačice kojima je potpuna prekrivenost tijela bila prepreka za uživanje u sportu.
Nikeov Pro Hijab je 2017. godine prvi put postao dostupan na svjetskom tržištu. Navlaka za glavu protiv vlage učinila je sport ugodnijim i pristupačnijim za sportistkinje muslimanke. Prema Marocco World Newsu, prodaja ovog dizajna je porasla za 125 posto u prvom kvartalu 2019. godine.
Odijelo je sastavljeno od zasebnih komada, hidžaba, tunike i hlača.
"Mi zaista volimo dizajnirati proizvode za sportiste, posebno kada vidimo nedovoljno iskorišten dio tržišta ili kada vidimo da ljudi ne mogu učestvovati u sportu u kojem žele učestvovati", kazala je Martha Moore, kreativna direktorica kompanije Nike.
Moore i ostali članovi dizajnerskog tima primijetili su da su se žene u nekim zemljama morale kupati u bazenu koji je samo za žene.
Nike je stoga želio napraviti odijelo koje je estetski prikladno, ali i lagano i brzo se suši. Tako su dizajneri pokušali stvoriti proizvod za punu pokrivenosti, sačinjen od tunike s dugim rukavima, hidžaba i podesivog sportskog grudnjaka te hlača s visokim strukom.
Hidžab ima integrisani mrežasti džep koji drži kosu na svom mjestu tokom plivanja, navodi Nike. Zahra Lari redovno pliva i prva je testirala proizvod.
"To mi je pomoglo da bolje plivam. Različit je od bilo kojeg drugog kupaćeg kostima i znam da ga mogu nositi samouvjereno", kazala je Lari, dodavši da je cilj da se olakša život ženama u hidžabu.
Kolekcija Victory Swim stiže na tržište 1. februara 2020. godine.