OREA brendovi - prepoznatljivi i rado birani zbog kvaliteta i trajnosti
Unikatni i trajni, ručno rađeni proizvodi, sve češće su izbor kupaca koji prepoznaju kvalitet i posebnost domaćih rukotvorina. Brojni su brendovi već izgradili svoja imena, a nekoliko ih je priznanja dobilo i na drugim tržištima u regiji i Europi.
U OREA timu ne kriju svoje zadovoljstvo, posebno značajnim povećanjem procenta kupovine proizvoda na posljednjem OREA Art Marketu, uz zabilježenu posjetu blizu 1000 posjetilaca. Prikupljena su i značajna sredstva kroz kupljene ulaznice, procenat od kupovine proizvoda te kroz donatorske kutije u iznosu od 3691,36 KM, na čemu su posebno zahvalni u Udruženju “Srce za djecu koja boluju od raka”.
"Naši kreativci i njihovi radovi privukli su brojne posjetioce koji sada već znaju šta traže na OREA Art Marketu. Naravno, uvijek su tu i neka iznenađenja, ali ono što posjetioci sigurno znaju, to je da će birajući ove brendove i oni sami biti unikatni i posebni, istovremeno dajući podršku razvoju malih biznisa u BiH” - ističe Senita Slipac jedna od osnivačica i direktorica platforme OREA-e.
Danas je OREA Art Market mjesto susreta, novih ideja, inovacija, a značajnu podršku samoj promociji i organizaciji od samog početka daje suosnivačica i brend ambasadorica Amra Džeko koja ističe koliko je ponosna na OREA priču.
“Naša zajednica OREA kreativaca svakim je danom sve brojnija i zaista sam ponosna na naše male pobjede koje su nas sve zajedno dovele do ovog velikog i značajnog projekta danas. Cilj nam je promovirati i jačati ideju malog poduzetništva, koje svoje prednosti i uspjeh gradi na originalnim i dobrim idejama, a uporedo poslati ohrabrujuću poruku svim mladim kreativcima iz Bosne i Hercegovine da vrijedi raditi na razvoju svojih malih biznisa”, zaključila je Amra Džeko.
Art Market su podržali UniCredit Bank, VISA, Galenika, Bingo, Općina Centar, BH Telecom, Franck, Gama AA security, Leda, Jumbo, Arton media, te medijski pokrovitelji Azra, RSG Radio, Bonjour i Klix.